5.

28 5 4
                                    

Felálltam a helyemről, majd elindultam a férfi után.

Levi adott nekem ruhákat, majd elkisért a fürdőbe. Bezártam az ajtót, majd elkezdtem vetkőzni, megengedtem a vizet, és a meleg viz alá álltam. Hagytam, hogy a meleg víz – ami már szinte forró volt – lassan végigfollyon a testemen, közben pedig a történteken gondolkodtam, mivel még mindig nehéz volt elhinni mindezt. Egy kis idő múlva lezártam a vizet, és nem folyt több víz a zuhanyrózsából, a testemre. Kiszálltam a zuhanyzóból, majd magam köré tekertem egy törölközőt. Majd mikor a ruháimért akartam nyúlni, észrevettem, hogy mégsincsenek itt. Kint hagytam. Így arra kényszerültem, hogy egy szál törölközőben hagyjam el a fürdőt. Magamra szorítva a kendőt léptem be a szobába, ahol Levi ott ült az ágyon, majd rám nézett, és mintha egy huncut mosoly hagyta volna el a szájat, majd fel állt és felém közeledett.

- Miért nem öltöztél fel? – néz rám, és ahogy közelebb jött a kezébe fogta az egyik hajtincsem és végigsimitott rajta.

- Nem voltak a fürdőben a ruhák. – mondom neki nyugodtan, mégis egy kis félelemmel a szememben.

- Hmm. Ha jól emlékszem, egyenesen a kezeidbe adtam. – mondja és végigsimit az arcomon, mire egy kicsit megijedek. Megis csak a tanárom, és pedig a diákja vagyok.
És kissé ijesztő, mikor egy tanár ilyesmiket csinál.

- Igen, így volt. De itt hagytam. Egy kicsit el vagyok szállva. – nevetek kicsit, majd abbahagyom, mikor közelebb hajol.

- Öltözz fel mire visszajövök. – mondja, és ismét végigsimit az arcomon, majd kimegy az ajtón. Gyorsan a ruhák után kapok, a törölközőt leveszem magamról, majd gyorsan felveszem a ruhákat. Érzem, hogy a félelem kissé eláraszt. A fejemben üresség lesz, majd pedig olyasmi történik, aminek egyáltalán nem örülök.

_______________

Levi egy törölközővel a csípőjére tekerve lép be a szobába. Az ajtó mellett állok, ahol nem vesz észre, majd közelebb lépek hozzá és a hátára vezetem a kezeim, és lassan végigsimitok rajta. A kezeimmel lassan körbefonom a felsőtestét, és a kezeimmel lágyan simogatom.

- Mondd csak, Levi. Hogy tetszik ez? – kérdem egy huncut mosollyal, amit nem láthat, a kezeimmel pedig leljebb haladok, majd egy csokot hintek a hátára, mire ezektől a tetteimtől kissé megdermed.

- Hagyd abba! – mondja hidegen. Nem hagyom abba, inkább csak tovább simitom a felsőtestét, és egy ujjabb csókot hintek a határa.

- Miért hagyjam abba? Tán' nem tetszik? – kérdem játékosan, és kissé megszívom a bőrét, mire érzem, hogy megfeszül.

- Azt mondtam, hagyd abba. – mondja kissé idegesen, majd lehámozta magáról a kezeim, és felém fordul, majd pedig a nyakamnál fogva húzott magához. – Ha azt mondom, felyezd be. Akkor felyezd be. – mondja komolyan és kissé rászorit a nyakamra.

- Vagy különben mi lesz? – kérdem játékosan és a kezem az arcára simitom, és lassan végigsimitok rajta.

- Csúnya dolgok. – mondja hidegen, majd közelebb hajol és végignyal a nyakamon, aztán pedig elenged, és elhajol tőlem. Megfordul és az ágy felé halad.

- Milyenek pontosan azok a dolgok? – kérdem, hogy közeledek fele, majd ismét körbefonom a karjaim a testén, és egy csókod adok a hátára.

- Ilyenek. – mondja majd megfordul, felemel és letesz az áz ágyra, vagy sokkal inkább lök, amilyen erővel csapodok a puha ágyba. Felém emelkedik, majd a két kezem erősen lefogja a fejem felett, közelebb hajol, majd elkezdett vadul csókolni, amit nehezen, de viszonoztam. Elvált tőlem, ezután pedig a nyakam kezdte szívni. A számat egy pár jóleső sohaj hagyta el, majd csak annyit észlelek, hogy Levi abbagyja, amit csinál, és leszáll rólam.

- Remélem elég világosan fogalmaztam.  – mondja, majd ledőlt mellém az ágyba.

- Hmm. A nagy Levi Ackerman ennyire nem szereti a nőket? – kérdem tőle egy huncut mosollyal a számon, és felé fordulok.

- Te most játszol velem? – kérdi és felém néz.
– Semmi közöd sincs hozzám. – mondja kissé idegesen, majd kimaszik az ágyból.

- Ugyan, ne idegeskedj már. – felülök az ágyon és a férfit nézem. - Ismerd be, félsz a nőktől. – mondom neki, és kimászok az ágyból, majd elé állok, a jezem pedig az arcára vezetem, és vegighúzom rajta.

- Ki a házamból! – mondja idegesen, a kezeim pedig leszedi az arcáról. – Máris hagyd el a házam! – mondja, majd megfogja a karom, és maga után húz az ajtóhoz, amit kinyit, majd kilök az ajtón. Szép. Ki lettem dobva.

Két oldalról Where stories live. Discover now