Kapitola 2

10 1 0
                                    

Nadešel další den a Randus se šel podívat za svým nejlepším přítelem Thornwickem.

Thornwick byl jeho nejlepší kamarád už od dětství a jejich přátelství ještě neskončilo.

Když spolu seděli společně v kuchyni, tak si spolu povídali.

Randus: "Myslíš si že někdy tohle skončí?"

Thornwick zavrtěl hlavou.

Thornwick: "Ne, myslím že to takhle zůstane."

Randus: "Nějak musíme se dostat někdy ven?"

Thornwick: "Já si myslím, že toho se nedožijeme."

Náhle uslyšeli velkou ránu a zvuk byl slyšet po všech jeskyních měst a vesnic.

Hromada lidí šla ze svých baráku ven se podívat.

Trpaslík: "Nevíte co to bylo?"

Randus: "Bylo to slyšet z venku."

Trpaslík: "Myslíš tam venku, jako nahoře?"

Randus: "Ano."

Toho starého blázna, co Randus viděl u obchodu, tak ho opět hned spatřil a začal křičet.

Blázen: "Už to začalo, už to začalo! Darkness se vrátil, slitujme se nad ním."

Randus k němu přišel.

Randus: "Pane, co začalo?"

Blázen: "On přichází, on přichází!"

Randus: "Kdo pane?"

Stráž ochránců zatknula muže a odvedla ho do věznice a ten stihl ještě něco říct.

Blázen: "Darkness!"

Odpoledne Randus a Thornwick spolu mluvili.

Randus: "Chci se toho muže na něco zeptat, musím zjistit kdo je Darkness."

Thornwick: "Chceš se dostat na sídlo ochránců?"

Randus: "Přesně. Uděláme to zítra."

Thornwick přikývl a odešel z jeho domu.

Randus šel za svým otcem, jak mu otec včera řekl.
Otec ležel na posteli, jak bylo zvykem a Randus si sedl na židli vedle něj.

Randus: "Co si mi chtěl říct tati?"

Goddumir: "On měl syna, Luther Overlord měl syna, ten co zastavil první válku."

Randus: "Heimflamel? To jsi mu říkal."

Goddumir: "Myslím toho druhého, o něm jsem ti vůbec neříkal, musel jsem to zatajit. Luther Overlord měl syna a teď je bůh ví kde, on má moc kterou nikdo nemá."

Randus: "Jak se jmenuje?"

Goddumir: "Lecter."

Randus: "Jakou že má moc?"

Goddumir: "Má moc kterou nikdo nemá, dokáže tě přemístit do jeho světa plného strachu, to žádný z Overlordů nikdy nedokázal. Jeho otec byl zabit při genocidě Overtiumu."

Randus: "Zkusím o tom zjistit pár informací, ty odpočívej tati."

Goddumir: "Ta rána byl varovný signál."

Randus: "Od koho?"

Goddumir: "Od Darknesse."

Goddumir následně usnul.

Randus se postavil a hned Goddumir ve spánku stiskl pevně ruku svému synovi a mluvil.

Goddumir: "On se brzy vrátí! Ten co zaklel naší planetu bude brzy silnější. Bude prolitá nevinná krev a Kosmos přestane existovat."

Goddumir přestal mluvit.
Randus dal prst na jeho krk a neslyšel tep.

Randus: "Tati! Tati! Ne!"

Goddumir umřel na posteli a Randus byl vedle něj.

Trpaslíci 1: Legenda o rodu Trpaslíků Kde žijí příběhy. Začni objevovat