Thornwick a Randus začali plánovat, jak zabít krále, ale nic je nenapadlo.
Tak začali přemýšlet a napadla je jedna věc.Randus: "Přestrojím se za elitní stráž a půjdu tam."
Thornwick přikývl a šli najít nějakou elitu.
Jedna elitní jednotka byla ve městě, kde se nacházel ten největší chaos.
Oba ho sejmuli a tajně ho odvedli k sobě.
Randus se převlékl do elitního oděvu a vydal se do hradu.
Thornwick číhal u hradu a čekal na signál.
Randus vešel do hradu a okamžitě ho pustila elita.Randus procházel chodbou a vešel do další místnosti.
Jeden z elitních vojáků, který ho pustil, tak šel za ním.
Randus hledal nějaké informace, ale nic nenašel.Elita: "Kam máš namířeno?"
Randus se okamžitě zalekl.
Randus: "No hledám krále."
Musel mluvit jiným tónem, aby se neprozradil.
Voják se mu podíval do očí a okamžitě mu ukázal cestu.Elita: "Až nakonec chodby a zahneš doleva."
Ukázal elitní voják.
Jak Randus odešel, tak voják se usmál.
Elita: "Tak špion."
Věděl, že něco má v plánu.
Thornwick zatím čekal na signál, ale najednou si všiml, jak vojáci odvádějí nějakého trpaslíka.
Trpaslík: "Já nevím kde jsou! Přísahám!"
Vojáci mu podřízli hrdlo a zachodili jako kus hadru.Randus viděl krále.
Randus: "Tak tady to je."
Šel blíž ke králi.
Kretus: "Nějaké informace?"
Randus: "Ano, našli jsme Randuse."
Usmál se.
Král se hned postavil a podíval se pozorně do jeho tváře.
Kretus: "Pokud je to pravda, tak by si mi ho přinesl, ale on tady není."
Randus okamžitě věděl, že je prozrazený, ale neztrácel naději.
Randus: "Máme ho v pasti venku."
Kretus bouchl do stolu.
Kretus: "Žadnou past jsem neměl v úmyslu, říkal jsem že ho máte zabít na místě, takže se zeptám. Co tady děláš? Randusi?"
Randus zamrzl.
ČTEŠ
Trpaslíci 1: Legenda o rodu Trpaslíků
AvventuraChcete poznat příběh rodu trpaslíků? Tak tedy se musíte vnořit do velké minulosti, která se odehrává mezi velkou válkou a vzpourou. V tomhle příběhu se podíváme na mladého trpaslíka, který chtěl vždycky zažít velká dobrodružství.