Randus s Thornwickem byli na pohřbu Goddumira.
Farář: "Vážení smuteční hosté, dnes jsme se sešli, abychom vzpomněli na život vzácného Trpaslíka Goddumira, který se stal skvělým minulým králem naší komunity. Jeho oddanost a moudrost nás všechny obohatila a jeho dědictví bude žít dál v našich srdcích. Ať spočine v pokoji a jeho památka nás stále inspirovala k lásce, soucitu a dobrým skutkům."
Randus šel k faráři.
Randus: "Mohu říct pár slov?"
Farář: "Samozřejmě."
Farář nechal Randuse mluvit.
Randus: "Většina jste ho znala jako skvělý král před současným králem Kretusem. Ale já ho znal jako otce. Úžasný otec který mě naučil hromadu věcí. Pamatuj otče, že na tebe nezapomenu a budu pokračovat v tvé cestě."
Randus odešel z místa a přímo ze hřbitova odešel. Thornwick běžel za ním.
Thornwick: "Copak Randusi? Kam jdeš?"
Randus: "Jdu za tím bláznem. Otec mluvil o Darknessovi než umřel a já chci vědět, víc."
Thornwick: "Dobře, ale já jdu s tebou. Přeci tam nepůjdeš sám."
Randus se zastavil.
Randus: "Dobře, ale půjdeme si pro sekery."
Randus šel domů s Thornwickem kde měl dvě sekery a vydali se na sídlo ochránců.
Randu to nejdřív zkusil po dobrém.
Zeptal se u vchodu vrátného.Vrátný: "Přejete si něco?"
Randus: "Ano, mohl bych navštívit toho blázna?"
Vrátný: "To nemohu, návštěvy jsou zakázány. Nařízení krále, lituji."
Randus s Thornwickem odešli.
Randus: "Tak to uděláme takhle."
Randus popadl svojí sekeru a šel znovu k vratnýmu.
Vrátný měl hlavu k zápisníku.
Vrátný: "Co si přejete? Je to jste vy."
Randus: "Přeju si navštívit tvojí prdel."
Následně sekerou sekl do stolu u vrátného a dveře vchodu se otevřeli.
Randus a Thornwick běželi do sídla ochránců.Ochránci běželi po nich, ale měli meče a Randus s Thornwickem sekery.
Nakonec se dostavili k věznici.Thornwick zatarasil vchod, takže měli dost času.
Randus šel k bláznovi.
Randus: "Co jste to říkal venku?"
Blázen: "Darkness se vrátí, ten co chce ovládnout Vesmír a stát se králem Vesmíru."
Randus: "Cože?"
Blázen: "Darkness má na své straně hromadu stoupenců. Musíš kontaktovat království ohně nebo bude katastrofa."
Do věznice se dostali ochránci a Thornwick s Randusem byli zatčeni.
ČTEŠ
Trpaslíci 1: Legenda o rodu Trpaslíků
AdventureChcete poznat příběh rodu trpaslíků? Tak tedy se musíte vnořit do velké minulosti, která se odehrává mezi velkou válkou a vzpourou. V tomhle příběhu se podíváme na mladého trpaslíka, který chtěl vždycky zažít velká dobrodružství.