Randus stál před králem a pouze na něj sledoval.
Kretus: "Odveďte ho do žaláře!"
Vojáci přišli a odvedli ho do žaláře a tam ho poslali do cely.
Jenže v tu chvíli zaútočil na vojáky Randus a okamžitě chtěl zkontaktovat Thornwicka.Thornwick byl stále schovaný před vchodem, kde procházeli stráže.
Thornwick byl kousek od vchodu v lesích a čekal na znamení, ale Randus se neozíval a to velmi dlouho.
Thornwick se nakonec rozhodl tam vběhnout.Vojáci byli dost slabší než Thornwickova sekera. Thornwick nakonec narazil na Randuse a právě teď začala ta skutečná bitva.
Král okamžitě svolal elitní vojáky a všechny své jednotky z města, aby se dostavili do hradu.
Jenže Randus a Thornwick byli nezastavitelný a sekali hlavy nepřátel, jak jen mohli.Král se okamžitě schoval do svého úkrytu.
Najednou uviděl nějakou svítící záři.
Kretus šel k zářícímu objektu a byl to nějaký svítící kámen.Dotkl se ho a z toho vyšlehly plameny pekla a tmy, ohně a požáru.
Kretus: "Kdo jsi!“
Signalurit: "Jsem někdo, koho znáš. Jsem někdo, kdo by ti splnil všechna přání. Chceš se stát novým člověkem? Chceš se stát lordem?"
Randus zahlédli něco svítícího z padácích dveří.
Randus: "Thornwicku, musíme jít!"
Thornwick okamžitě běžel za ním.
Kretus: "Nejdřív mi řekni, co jsi zač, pro koho pracuješ a jak ze mě uděláš Lorda?"
Signalurit: "Na tyhle otázky ti rád odpovím. Jsem Titán a nepracuji pro nikoho. Nyní tě pohltím temnotou a budeš mi sloužit."
Před Kretusem se zjevila temná koule a pomalu se král k ní blížil.
Okamžitě se dotkl koule a Randus s Thornwick v té chvíli přišli a obyvatelstvo z venku začalo sledovat, jak se království celé rozpadalo na velký kusy kamene.
ČTEŠ
Trpaslíci 1: Legenda o rodu Trpaslíků
AdventureChcete poznat příběh rodu trpaslíků? Tak tedy se musíte vnořit do velké minulosti, která se odehrává mezi velkou válkou a vzpourou. V tomhle příběhu se podíváme na mladého trpaslíka, který chtěl vždycky zažít velká dobrodružství.