Jo Sah Hyun- Kapitel 1

106 4 0
                                    

Jeg sidder oppe på børnehjemmets tag med fødderne over kanten. Jeg læner hovedet tilbage og sukker; "hvor længe tror du, at vi skal være spærret inde her?"

"Indtil, at vi fylder 18,
eller til vi bliver adopteret" siger Jo Sah Hyun.

"Du bliver sikkert adopteret snart.
Du er sød og ung" komplimerer han
og læner sig opad mine skuldre.

"Jeg vil ikke have forældre.
Lad os stikke af sammen" siger jeg.

"Når jeg bliver 18 og kommer til at tjene kassen, kan jeg tage dig med, hvis du ikke allerede er adopteret" siger Hyun, men jeg ved, at det bare er ord uden handling bag. Når Hyun bliver 18, kan han ikke tage mig med. Det bliver svært nok bare at få råd til mad for ham selv.

Jeg vil kun være en byrde:(

Jeg er kun 13 år.

Jeg dur ikke til noget i den virkelige verden.

Jeg har været gennem mange plejefamilier. Ingen af dem kunne holde mig ud særligt længe. Jeg har heller ikke gjort en indsats for, at de skulle kunne lide mig. Jeg har kendt Hyun så langt tilbage, som jeg kan huske. Nu fylder han snart 18 år. Han vil snart være væk og aldrig komme tilbage.

Jeg vil være alene i hele verden.(

Taget vil komme til at virke tomt.

Mine øjne fyldes af tårer,
og jeg børster mit sorte hår ud af mine øjne.

"Hyunjin dog. Du behøver ikke at græde.
Vi ses nok igen engang" siger Hyun.

"Men du bliver 18 år om en måned" siger jeg og tårerne regner ned fra mine øjne. De glider ned af mine kinder og falder fra taget og ned på den grå asfalt. Hyun breder sine arme om mig og klapper mig på ryggen; "såhh såh, vi skal nok finde på noget. Jeg finder på noget. Jeg skal nok komme til at tjene penge, og når jeg har tjent nok, finder jeg dig, om du er blevet adopteret eller ej!"

Jeg kigger op i Hyuns grå øjne og erfarne ansigt.

Han skal nok finde på noget!

Min Hyun finder altid på noget:)

Han er min storebror!!

Ingen kan tage ham fra mig!!!

Han er ikke min biologiske storebror, men uden familie, er han det vigtigste i mit liv.

Jeg lægger mig ned i hans skød
og vender blikket mod de klare stjerner.

Alting skal nok gå

ㅇㅇㅇㅇㅇ

ㅇㅇㅇㅇㅇ

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Park Hyunjinحيث تعيش القصص. اكتشف الآن