17 глава

270 6 0
                                    

УПА розумів, що йому треба щось робити із собою бо боявся, що зробить щось Україні на себе йому все одно.
Він вважав, що з ним реально щось не так, так себе він не веде. Зрозумів, що треба зібратись та робити щось із своїм станом. Взяв кошеня на руки та поклавши його на стілець, сам пішов у кімнату.
- Ти куди?
- Мені це набридло. Пішов розбирати те, що накоїв. Веду себе як маленький хлопчик.
- давай допоможу.
- не треба сам зроблю все.
Україна, всеж пішов за ним та просто дивився на це. УПА, різко змінився почав вести себе як і раніше.. впертий та  грубий але, при цьому люблячий та заботливий. За роки навчився дуже добре стримувати свої емоції та вселяти дикий страх одним своїм поглядом. А саме головне боротися до останку, він чи помре або виграє по іншому не можна. Не боїться нічого такий собі живий щит без емоційний, люблячий, заботливий, грубий та впертий а на себе йому до пизди помре тай помре але хоч героєм.
Як тільки Україна відійшов від його кімнати звідти пролунали мати.
- Та пішло воно усе! Так теж нормально!
- ти що ебанутий? Хуль ореш?
- під чим я був коли такий срач тут розвів? Ну його нафіг все одно навіть не заходжу туди.
- боже, пішли вже.
- куди?
- в душ, спинку мені потреш.
- я не проти пішли. А продовження буде?
- не знаю, то вже як мені захочеться.
Після ванни вони пішли до кімнати України там спочатку ліг УПА а на нього Україна.
- слухай, ти такий теплий. - сказав Україна ти сильніше вжався в УПА.
- а тобі холодно чи що? УПА сказав це та поклав свої руки на ягодиці  України та легенько сжав їх.
- руки прибери. Я не дозволяв.
- нічого з тобою не стане, ми і не таке робили.
- може раз така ситуація тоді сексом займемось?
Україна почав з самозадоволенною усмішкою дивитися на УПА та очікувати його відповідь.
- чому б і ні.
УПА різко перевернув Україну і так вийшло що Україна був знизу. Вони розділись та були повністю голі.
УПА поцілував Україну та різко увійшов на половину. Україна простонав у подушку йому було соромно стонати при УПА але, УПА подобалось чути стони України.
- повстанець мій,.. давай Сука знімай тормоза, добре?
- тобі боляче?
Україна виглянув із-за подушки та з незадоволеним лицем дивився УПА.
УПА так же різко як і почав зняв тормоза та увійшов повністю при цьому забрав подушку в України бо він хотів дивитися на лице України.
Незалежній здавлено простонав та дивився на яке йому дико подобалося тіло повстанця.
- ти знав, що в тебе дуже красиве тіло?
- хах, дякую любий)
Україна нічого не відповів та уцепився знову у сильне тіло повстанця і просто стонав.
УПА кончив перший глибоко в Україну а за ним сразу й українець тільки на ліжко.
Без сил вони впали на ліжко та заснули в обнімку.
Ранок 8:25
Першим прокинувся Україна він хотів піти помитися але, є проблема.
- йоб твою мать, УПА! Відпусти мене! - тихо лаявся Україна.
Але УПА ще міцніше схопив його.
- ти задовбав, відпусти дай помитися!
- ти чого вовтузишся так рано?
- відпусти! Я помитися не можу бо ти мене не відпускаєш, а мені не поприколу з обкінченою сракою тут лежати.
УПА поржав з України та відпустив при цьому дивився як голий Україна іде у ванну, а Україна ще десять разів посилав його.
Через 10 хвилин УПА увірвався в душ до України та почав щось робити.
- УПА! В тебе не сорома не совісті нема! Не можна отак до людей вриватися.
- боже, що я там не бачив? Тиж тут не дрочиш.
- а може й дрочу! Не можна отак вриватися!
- який ти злий. Доречі, потім коли вилізеш підійдеш я тобі укуси та засоси заклею, добре?
- та добре, добре вали вже звідси!
- ах ти мене образив. Я ухожу від тебе!
- та іди вже.
Україна не помітив як УПА із собою забрав всі рушники із ванної.
Через 10 хвилин.
- УПА! Чорт ти такий! Де всі рушники?! Мені що холодним та мокрим виходити?!
- а що я отримаю взамін?
- пизди! Якщо зараз же не принесеш їх!
- іду вже іду.
УПА укутав Україну у рушник та закинув на плече та шльопнув декілька разів йому по сраці щоб не теліпався. Посадив він його на стілець та почав заклеювати укуси.
- УПА, ти точно серйозна та доросла людина? Ти як клоун.
- а ти як обгризене бревно.
- це ти мене доречі погриз!
- ну не знаю.
- що це означає " ну не знаю " ? Ти це зробив, брехло.
Їх перервав регіт та крик допомоги.
- я перевірю, що там коїться.
- я з тобою.
УПА нічого не відповів вони вийшли з дому та за углом дому якісь хлопці били іншого та реготали з цього але, у страху зупинились та як вкопані стояли коли побачили двух міцних чоловіків.
- що ви тут біси малолітні робите? - Україна підійшов уперед та сказав це.
- УПА, подивись що з цим хлопцем. Я з цими розберуся.
- ви думаєте це круто бити всім разом одного?
- он меня бесит вот и всё. Почему бы тогда не побить его? - вирішив подати голос один але, дуже зря.
Україна вдарив його той не витримав та впав на підлогу.
- я тобі слово не давав. Де ваші батьки?
Вони вказали на дім який був не далеко.
- пішли.
Україна різко підняв за руку хлопця якого він вдарив.
Через 1 час після розбірок.
- їхня мати такаж сама.
- згоден. Чому підлітки такі жорстокі? У чертвером кинутись на одного.
УПА зупинився коли сказав це він дивився на магазин навпроти.
- ти чого?
- може тележку вкрадемо?
- а давай.
---------
На цьому усе вибачте що так довго не було глав я буду старатися викладати їх частіше. новий фф по цьому жеж пейрінгу теж пишеться скоро напевно вже буде.
915 слів.

~Не братская любовь~Место, где живут истории. Откройте их для себя