- Ми з УПА хотіли вже ідти до тебе як я впав на Росію ми з ним почали сваритися, і він помітив мій засос на щиї.
- ХАХВХВХВХ УПА тобі засос поставив?- смеясь спросил Польша.
- годі сміятись, будеш нас приймати?-всё ещё смеясь, но пытаясь подавить новые приступы смеха сказал УПА.
- звісно заходьте, чай або кофе?- гостеприимно принял их Польша, несмотря на то что ихние родители и дедушки были врагами.
- давай кофе, ми сюди ненадовго.
- мені теж кофе.
Просидели они у Польши где-то час после этого они собрались идти домой так как было уже поздно а им ещё до дома добираться.
- до зустрічі! - повернув голову крикнул Украина своему другу.
- до зустрічі, дивіться не вляпайтесь в якусь халепу!- шутя ответил Польша.
- не турбуйся, все з нами добре буде.- відповів йому Україна, після чого вони пішли додому. Вони тихо ішли поки УПА не перервав цю тишину.
- Україно, ти мені не довіряєш? - з серйозним лицем спитав УПА.
Україна зовсім не очікував цього, тому відповів не зразу.
- Україна, чого ти мовчиш? Ти мене боїшся?
- так.
- ... Чому? Що я зробив таке щоб ти боявся мене? Я не розумію.
- а якщо я не хочу говорити?
- можеш не говорити, але я не розумію чому ти не довіряєш та боїшся мене. Ти знаєш що руку я на тебе ніколи у житті не підійму. Ти єдине що у мене є якщо ти захочеш назавжди позбавитися мене просто скажи і я більше ніколи не потурбую тебе. Без тебе мене нема.
Україні було дуже боляче від того, що він боїться і не довіряє тому хто готовий віддати життя за нього, бо УПА єдиний кого він любить по-справжньому.
- я не знаю чому боюся тебе.. напевно на мене подіяли колишні стосунки.
- Україно, я люблю тебе більше ніж своє життя. Я не зроблю тобі боляче. Ніколи.
- вибач УПА, що я так повів себе..
- не вибачайся) складно зустрічатися з таким монстром як я.
- УПА, ти не монстр. Все годі! Не загоняйся ти так.
- я все ще не можу забути того як прижав тебе до стіни а потім зґвалтував тебе..
- УПА.. ти не зґвалтував мене, це я винен у тому. Не звинувачуй себе.
Поки вони розмовляли вони дійшли до дому. Коли УПА зайшов в дом з депресивного він став різко натякати, що в нього недотрах.
Через 20 хвилин
- УПА! Що з тобою коїться? Досить діставати мене іди подрочь, у твоїй проблемі я тобі не помошник.
- ну Україно, ти будеш так красиво виглядати голим на цьому столі..
- якщо це станеться я не буду їсти за цим столом.
- ну і чорт з тобою! Сказав це УПА почекав поки Україна піде на кудись, та вийшов на вулицю.
- зараз напугаю його до поли смерті.
УПА подивився у вікно і побачив що він у гостинній дивиться фільм скориставшись цим він постукав у вікно один раз. Через вікно було дуже добре видно і чутно все, тому підійшов ближче до стіни щоб його не побачили. Реакції у України не було ніякої бо він подумав що йому показалось, УПА постукав у другий раз та пішов колотити ручку двері у задній двір щоб точно довести до інфаркту Україну. Коли він зробив це дивився на реакцію а вона була така:
- Що це було? Хто там? Збентежено крикнув Україна дивлячись у вікно потім він побачив як рухається ручка двері.
- Хто це?! Мій парень вас уїбе якщо ви увійдете! З цими словами Україна пішов шукати УПА.
Надивившись на переляканого Україну він вирішив зайти в дім коли він це зробив він наткнувся на Україну.
- привіт? Трохи сміясь сказав УПА.
- привіт?! Ти срань така! Ти хоть розумієш як я пересрався?!
УПА нічого не відповів і сміявся поки Україна покривав його матом.
- не ображайся) я просто хотів налякати тебе. Вибач будь ласка.
- не хочу бачити тебе! Уходь! Бо я ...
Не успів договорити Україна як УПА підняв його на руки і почав цілувати і ставити засоси.
- це ти так пробачення просиш?
- так) можно?
- добре... Роби вже що хочеш..
- Україно можна я до Польщі піду? Я через декілька часів вернусь.
- добре, іди вже.
----------------------------------------------------------------вибачте що продовження довго не було. Завтра по можливості я викладу продовження.
До зустрічі💕
ВЫ ЧИТАЕТЕ
~Не братская любовь~
Casualeфф сделан на основе моей АУ УПА- парень, 38 лет. Украина- парень, 21. всё что вам читателям нужно знать я написала, приятного чтения 💕