☂︎𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧☂︎
Justafan : Gülerken çok güzelsin (05.32)
Justafan : Sabah ki uyanık halinle de
(05.32)Justafan : Bazen keşke seninle çıksam diyorum (05.32)
Justafan : Ama yapamıyorum (05.32)
Justafan : Sanırım sadece akışına bırakmalıyım (05.33)
Justafan : Uyanınca görüşürüz <3 (05.33)
Andromeda_Hargreeves✓ : Yeni uyanmış halimi nerden biliyorsun? (11.14)
Justafan : Klaus'ta hepinizin ifşası var
Justafan : Gerçi seninkilere ifşa denemez bunun için fazla güzelsin...
Andromeda_Hargreeves✓ : Senden nefret ediyorum
Justafan : Bende seni seviyorum<3
89K beğeni 56K yorum
Andromeda_Hargreeves✓ : Günaydın~ W/ @Klaus_Hargreeves✓Yorumlar :
Klaus_Hargreeves✓ : Mwuah 😚
Five_Hargreeves✓ : tch
Diego_Hargreeves✓ : Cidden mi
Allison_Hargreeves✓ : Yine bir güzellik <3
Luther_Hargreeves✓ : Bence fotoğraf paylaşmamalısın, ben paylaşmıyorum
Klaus_Hargreeves✓ yanıtladı : Ben senin yerine paylaşıyorum zaten Lottie~Ben_Hargreeves✓ : Bir yere falan gitmediler çatıdalar.
Klaus_Hargreeves✓ yanıtladı: Sussana
Andromeda_Hargreeves✓ yanıtladı: Yalan.Hargreevesshipss: Yakışıyorlar hehe~
Andromedafann yanıtladı : Onlar kardeşler
Hargreevesshipss yanıtladı : Biyolojik kardeş değiller , bu yüzden Allison Luther'a sürekli bakıyor. Biyolojik kardeş olsalardı bende shiplemezdim.
Hargreevesssiblingsbest yanıtladı : Böyle diyince onlar sadece bir proje için yaratılmış gibi geldi...Vanyaa_ : Çok güzelsin...
Justafan : Çok güzelsin...
Justafan yanıtladı : Bu güzelliği sadece ben görmek istiyorum...
Andromedafann yanıtladı: Hoşt ulan sapık
*Bu yorum kullanıcı tarafından beğenildi*Andromedafann: Ay yorumumu beğenmişsin canım aşk kadınım be senin için lezbiyen oldum şaka yok. Sana aşığım
*Bu yorum kullanıcı tarafından beğenildi*
Andromeda_Hargreeves yanıtladı : ♥️
Andromeda_Hargreeves yanıtladı : Hislerine karşılık veremem ama belki arkadaş olabiliriz
Andromedafann yanıtladı: Çok sevinirim wuağ -çıldırıyorum sakin yazdığıma bakma-Justafan : Şaka mısın? Ona arkadaş olma teklifi ediyorsun ama ben?
Daha fazla yorum görmek için tıklayınız -->
"BEN NEDEN BİZİ İFŞA ETTİN SENİ VATAN HAİNİ" Klaus son hız merdivenlerden inerken bağırdı. Arkasından Andromeda iniyordu. Ben başını kitabından kaldırdı ve sırıttı "Çünkü sizi sinirlendirmek eğlenceli , üstelik fanları kandırmak güzel değil" konuşmasını bitirince kitabına döndü. Andromeda ona gözlerini devirdi , Five'ın elinden kitabını aldı ve sayfaya bir göz attı. "Cidden bunları mı okuyorsun , sıkıcığ" diyip kitabı Five'a attı. Sakin ortama keman sesiyle güzellik katan Vanya , çalmayı bıraktı ve kemanını kaldırdı. Vanya kemanı bırakınca Andromeda ona arkasından sarıldı ve yanağını öptü. "Açık arayla en sevdiğim kardeşim napıyormuş bakalım" Vanya onun sözlerine gülerken Klaus arkadan "Alınıyorum ama" diye bağırdı. Andromeda umursamaz bir tavırla "Alınabilirsin canım" diyip Vanya'ya daha sıkı sarıldı. Vanya "İyiyim sen?" diye cevap verdi. "Kötüydüm ama seni gördüm , güneş gibiydin . Günümü aydınlattın ve şimdi sayende daha iyiyim" diye günlük yavşaklığını yaptı . Luther onlara tuhaf bir bakış atıp resmini yapmaya döndü. Diego bıçaklarıyla oynarken düşündü. Bugün hiç geçmeyecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗦𝗲𝗰𝗿𝗲𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 // 𝗧𝗵𝗲 𝗨𝗺𝗯𝗿𝗲𝗹𝗹𝗮 𝗔𝗰𝗮𝗱𝗲𝗺𝘆
Fiksi PenggemarJustafan : Biliyorsun, seni kıskanıyorum (03.22)