5

68 10 3
                                    

ჯეიკი: უი მოხვედით?
მე: არა გზაში ვართ.
ჯეი: იმედია შერიგდით.
სონუ: კი.
ევა: ნიკი გაეთრიე! - დაუკივლა ნიკის რომელიც თმებს აგლიჯავდა. სუნჰონიც მოვიდა.
სუნჰონი: აეეე! გააკუე ეხლა აქედან! - ნიკი ააგდო დივნიდან.
ნიკი: ყველა მე მჩაგრავთ. - თვალები გადაატრიალა.
ჩო: ბავშვებო ეს რაარის? სახლს რა უქენით.
მე/სონუ: ჩვენ არაფერ შუაში ვართ!
ჩო: ვიცი თქვენ ხომ წასულები იყავით. ოხხ, გადით ყველა გარეთ სანამ ამას მივალაგებ.
ჰისუნგი: არა იყოს ჩვენი მივალაგებთ.
ჩო: არა არა. მე მიყვარს როდესაც ჩემით ვალაგებ. წადით დაისვენეთ.
ბიჭები გავიდნენ და მე და ევამ ძლივს დავითანხმეთ ქალბატონი ჩო რომ დავხმარებოდით. მალევე მოვრჩით.
ჩო: მადლობა გოგონებო. წადით თქვენც დაისვენეთ. - საყვარლად გაგვიღიმა.
მე და ევაც ბიჭებთან გავედით.
სონუ ჰამაკში გორაობდა. ნიკიც ოღონდ სხვა ჰამაკში. ჯონვონი და ჯეი საქანელაზე კატაობდნენ. სუნჰონი ჯეიკი და ჰისუნგი უნოს თამაშობდნენ. ევა სუნჰონთან მივიდა მე კი სონუს ჰამაკზე დავჯექი.
მე: რას უყურებ?
სონუ: სპაიდერმენს.
მე: ვაიმე. ჯერ არ გქონდა ნანახი?
სონუ: კი მარა ძაან მიყვარს.
მე: მეც მინდა. - ჰამაკში ჩავგორდი და სონუს ჩავეხუტე.
მალევე ჩამეძინა.

სონუს POV
ფილმი ნახევრამდე რომ მივიდა ელის გავხედე და ეძინა. რა საყვარელია. არ ვმოძრაობდი რომ არ გამეღვიძებინა. ტელეფონი დავდე და მეც დამეძინა.

ელის POV
ვიღვიძებ და გარეთ უკვე ბნელა. ვხვდები რომ ჯერ კიდევ სონუს ვეხუტები და მაღლა ვიხედები, საყვარლად ეძინა. მალევე გაიღვიძა.
სონუ: უი, უკვე დაღამდა?
მე: ხო მაგრამ ჯერ 9 საათია. გვიანი არ არის, კარგია.
სონუ: ჰო. მოდი ავდგეთ, მომშივდა.
მე: მეცც.
შიგნით შევედით და საჭმელი მოვამზადეთ.

( მომშივდაა )ვჭამეთ და დანარჩენებს ვეძებდით მაგრამ ვერსად ვნახეთ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( მომშივდაა )
ვჭამეთ და დანარჩენებს ვეძებდით მაგრამ ვერსად ვნახეთ. ბოლოს აღმოჩნდა რომ ყველა თავის ოთახში იყო. ჩვენც ავედით და სააბაზანოში შევედი. გამოვედი და სონუ შევიდა. მერე ცოტახანი ვითამაშეთ და ამასობაში ძილის დრო მოვიდა. დავწექით და სონუ უკნიდან ჩამეხუტა, მერე კიდე მალევე ჩამეძინა.

enhypen ♡︎Where stories live. Discover now