Víte co? Já vám o sobě ještě něco řeknu. Jméno víte. Kolik mám let víte. Ale víte vy co nevíte? Já a Dominik nemáme stejného otce. Já vám to řeknu když to tak moc chcete vědět.
Můj táta je Adam. Dominikův táta je Luboš a naše Mamka je Žaneta. Mamka chodila s Lubošem. Byli manžele a měla Adama(nejstarší bratr) a Dominika. Pak šla na nějaký výlet s přáteli a potkala Adama(mého tátu) byl to nejlepší kamos Luboše. O tom ale Mamka nevěděla. Vyspala se s nim a pak čekala mě. Nevěděla ze jsem dcera Adama tak to neřešila. Pak měli s Lubošem Dana a všichni jsme žili společně. Pak jsem já měla vážnou nehodu jela jsem busem a ten havaroval. Schytala jsem to já nejvíce. Byla jsem v umělým spánku. Všichni si mysleli ze se neprobudím. Měla jsem málo krve a potřebovala jsem ji. Mamka ani táta což si do ty doby mysleli ze je Luboš neměli stejnou krev. Stejnou krev měl jenom Dominik a Adam(můj táta) jenže Dominik nemohl dat tolik krve kolik bylo potřeba. Pak když Mamka zjistila ze jsem dítě Adama začala vyšilovat. Když to zjistil Luboš. Začal mě bít. Mlátil mě. Nic mi nikdy nedovolil ale to až od ty nehody kdy pak zjistil ze nejsem jeho dcera. Choval se ke mě jak k cizi. Mamka od něho nakonec odešla a teď chodí s mým tátou Adamem. A všichni moji tři bratry ho berou jako tátu. Taky je jeho bratr policajt. Možná hodně nezajímavá informace ale tak co už. Toť bude o mým a Dominikovým tátovi vše. Dále tu je můj vztah.
Chodím s klukem jménem Samo. Je to skvělý kluk. Vysoký je jako Dominik. Vlasy má tak středně dlouhé a mírně kudrnaté. Styl má skvělý. Miluju jeho boty. Nosí všelijaké Jordny nebo Yeezy taky i jiný Nike boty. Taky mu je kradou. Ale mám i své. Miluju ho. Moc. Je to skvělý kluk. Jo začátky byli těžké. Chodil se mnou na školu. Chodili jsme na nějakou policejní akademii nebo co. Jasné ze mě to nijak nebavilo. Je o dva roky starší jako já a blbeček chodil i já stejný gympl. Chodil do třídy s Dominikem když jsme byli na gymplu. Oni dva byli nejlepší kámoši. Mě Samo na konci gymplu začal šikanovat. Vkuse si mě dobíral a všechno možný. Pak na výšce mi začal nosit květy. On mi pak s pomoci Dominika na narozky koupil boty jaké omluvu za to všechno co dělal. Nevyměnila bych ho. Už ne. Vážím jsi ho jak nejvíc to jde. Jsme spolu nějaký ten rok. Od roku 2020. S Tomom jsme se rozešli a v klidu pořad je to můj miláček. A já jeho.
Rok 2021
Odpočívám na hrudi svého přítele. Jsme u nás v bytě. Tedy u Dominika. Včera jsme byli v baru a aby se Samo nemusel v noci třepat domu tak šel k nám. Když jsem se na dobro vzbudila a všimla si ze on ještě spí začala jsem mu dělat fleky na hrudi ve tvaru srdíčka. "Zlato co děláš?" Zašeptal rozespale. "Nic." Usmála jsem se. Přitáhnul si mě blíže a políbil. "Decka udělal jsem snídani tak si pohnete." Vběhl do pokoje Jakub. Společně jsme vyšli z pokoje. Najedli jsme se a já vyprovodila Sama. "Miluju tě zlato." Obejmul mě. "Já tebe." Políbila jsem ho. Ještě jednou mě Obejmul a odešel. Já za nim zavřela dveře a opřela se o ne. Všimla jsem si ze na mě Jakub kouká. Rozešla jsem se k němu a padla mu do náruče. Rozbrečela jsem se. "Zas Tyny? Já si všiml ze jsi chtěla brečet. Všiml jsem si ze jses smutná." Šeptal. Víte co je můj problém? Před Samem neumím brečet. Bojím se mu ukázat jak jsem slabá. Proto mě nikdy neviděl brečet. "Řeknu ti něco co tě stoprocentně potěší." Usmál se Kubo. Já na nej Koukla a čekala co mi řekne. "Jdeme točit klip na bodybag." Řekl a ještě víc mě mačkal v objetí. "To už dnes?" Zeptala jsem se. "Ano kotě už dnes a ty tam s námi musíš být tak se pojď připravit a já ti něco hezkého výběru." Pohladil mě po tváři. "Skusis něco moc odhalené zbiju tě." Pohrozila jsem mu prstem. "Neboj se." Zasmál se. Společnice jsme šly do mého pokoje kde jsem já skočila do postele a koukala na Kubu jak se mi hrabě v skříni.
Tohle. Vytáhl tohle. Je to pěkný. Samozřejmě ze Jo když to mám ve skříni. "No vidíš jsi krásná a teď pojď." Usmál se a táhl do chodby. Půjčil mi boty. A šly jsme po kluky.
-
Klip dotočeny a mi na nej teď koukáme v studiu. Kluci to ještě upravuji a já sedím v křesle a piju Havanu. "No tak Jo je to skvělý. Jdeme domu." Zavelel Jakub a postavil se. Všichni se zadali sbírat a loučit. Obejmula jsem je a šla ke dveřím. Do par minut tady byl i Jakub s Dominikem a Tomášem. Čapl mě za ruku a šly jsme do auta. Domu jsme dojeli téměř o čtvrtý ráno. V pokoji jsem se převlekla do kraťasu a mikiny. Šla jsem ještě si po vodu a pak odešla zpátky do pokoje. Zalehla jsem a otevřela ještě knížku. Sice jsem ji dlouho nečetla a zaspala jsem ale budiž.
Ráno co ráno. Byli tři odpoledne když jsem se vzbudila. Ani jsem se nenamáhala. Pohnout a do čtvrtý jsem ještě ležela no a četla knížku. "Dobrý ráno." Přišel do pokoje Dominik. "Ahoj." Otočila jsem se k němu. "Jak se spinkalo šípková ruzenko?" Skočil ke mě. "Hele dobře celkem." Zasmála jsem se.
ČTEŠ
Fell in love asi ťa mám viac než rad!/yzomandias
Fanfic"Všechno to vlastně začalo jeho smrti Jakube... pak mi odešel nejlepší přítel a tys mě začal nenávidět do ty doby jsme si bylo blízcí. Hodně blízcí. Věděl si všechno úplně všechno."