14.

316 7 0
                                    

Po dokladem vykoupání jsme šly dnů. Já se rozhodla jít s Tomem projít. Nikomu to nevadilo a Kubo byl stejně hodně unavený. Tak jsem se převlekla. Tohle jsem si oblékla.

 S Tomášom jsme se přecházeli do půl osmý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S Tomášom jsme se přecházeli do půl osmý. Já si pobrečela. Hodně krát. Kluci přidali insta storky. Já se o nich bojím. "Nikol Nebreč prosím už ne." Obejmul mě Tom před barákem. Následně jsme vešli dnů. Já odešla rovnou do pokoje. Nikdo tam nebyl tak jsem si rovnou lehla do postele. Nakonec jsem zaspala. Vzbudili me kluci který streamovali. "Dementi chci spát?" Zabručela jsem a utřela si slzy. Ani jeden na me nekoukl a dále cumeli na stream. Odešla jsem. Bez telefonu. Bez všeho. Odešla jsem na pláž. Seděla jsem tam dlouho. Fakt dlouho. Nemám ponětí kolik bylo. Začlo vycházet slunce. Já ležela na plazi, brečela celou noc a koukala na nebe. "Nasel jsem tě." Řekl Tom. Já se lekla a Posadila se. "Lekla jsem se." Zašeptala jsem. "Proč si odešla? Bez telefonu. Bez toho aby jsi někomu něco řekla. Báli jsme se o tebe." Kouknul na mě. "Báli? Proto jsem tady seděla celou noc sama." Mírně jsem zvýšila hlas. "Jakub měl noční můru. Dominik brečel. Jediná Saška spala normálně. Nechtěl jde ji budit. A ti dva nebyli schopny někam jít. Jakub se třásl. Dominik brečel. Všichni tři jsme se báli ale já je tam nemohl nechat." Řekl. "Chci za nimi." Vstala jsem. Společně jsme odešli za klukama. Leželi spolu v naši posteli. Sedla jsem si k nim a začala hladit Jakuba po zádech. "Tyno?" Zašeptal úplně po tichu. "Kubi jsem tady." Chytla jsem ho za ruku. Otočil se ke mě. "Já se bal. Bal jsem se o tebe. Omlouvám se za včerejšek." Utřel si slzu. "Nebreč Kubi." Lehla jsem si k němu a Obejmula ho. "Miluju tě." Zašeptal z posledních sil. Pak zavřel oči. Zaspával. V objetí jsem ho hladila ve vlasech. Nakonec jsem zaspala i já. Všichni jsme byli vyčerpání.

Vzbudila jsem se stále s Kubou v posteli. Dominik tady už nebyl a Kuba mě pozoroval. "Jak se citis?" Zeptala jsem se. "Skvěle když jses tady. Když vím ze jsi v pořádku." Políbil mě. Víc jsem ho Obejmula a položila si hlavu na jeho hruď. Začal mě líbat ve vlasech. Já se znovu rozbrečela. Za posledních 24 hodin víc brečím jak se smeju. "Lásko moje Nebreč." Koukl mi do oči. "Pojď půjdeme za nimi Jo?" Usmál se a posadil se. Společně jsme šly za ostatními. Seděli na gauči a něco sledovali. Hned jsem šla k Dominikovi kterého jsem Obejmula. Usmál se a políbil mě na čelo. Lehli jsme si na gauč a bavili se o všemožných blbostech. Oni mluvili já se zastavila protože mi přišel mail. Od Gallery Dept. Chcou abych byla jejich modelka. Dva měsíce. Od budoucího týdne. V new yorku (dejme tomu ze tam Jo? Poz.a.)"Lidi?" Přerušila jsem je. Všichni na mě koukli. "Napsali mi mail. Gallery dept. Budou fotit nový věci a chcou abych byla jejich modelka já. Za týden v new yorku na dva měsíce." Řekla jsem a Koukla na ne jak se tváři. "Nebavím se příjmy to." Řekl Dominik. "Jo má pravdu. Je to skvělá příležitost." Usmál se tom. "Myslím ze Jo chod tam budeš mít zážitek věř mi." Usmála se i Lexi. "Kubo?" Koukla jsem na nej. "Lasko jak myslíš ty. Já si myslím ze je to skvělý a přeju ti to. Budeš mi sice chybět ale vem to." Chytnul moje ruce. Ale byl smutný. "Mám jim napsat ze to beru?" Všichni jednohlasně řekli Jo. Odepsala jsem ze to beru. Mám hotel i letenky vybaveny. "Tak teď se jdeme vykoupat." Zasmál se Tomáš. Všichni jsme šly do svojich pokojú se převléct. "Kubo?" Přišla jsem k němu když vyšel z koupelny. "No?" Kouknul na mě smutné. "Co se děje?" Zeptala jsem se. "Nechci aby jsi odešla. Budeš mi chyběl Lásko. Moc. Ale chci aby jsi tam šla." Chytnul mě za pas. Ruce měl ledový. A chtěl mi rozvázat plavky. "Kubo nedělej to." Chytla jsem mu ruku. "Aj ty mi budeš chybět. Všichni mi budete chybět." Posmutněla jsem i já. "Miláčku. Budeme si volat. Někdy tě přijdeme kouknout když budeme moct. Hlavně si to musíš užit a ukázat co v tobě je. Tvoji překrásnou postavu." Moji pánvu si přitáhnul k té svoji. Políbil mě. Pak jsme šly za ostatními. Koupali jsme se do noci.

Fell in love asi ťa mám viac než rad!/yzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat