Masamın üzerinde süslü zarif bir kutu duruyordu.Hemen içini açtım ve ağzım 3,5 Metre kadar açıldı.
Yeni rekor ;)
Ç-A-N-T-A-M
Bu nasıl olur bilmiyorum zaten şu anda bunu düşünemeyeceğim...
Tamam yani şimdi kapkapçı tarafandan çalınan çantam bana gönderilmiş bir kutunun içinde mi çıkıyor.
Ne yani birde not mu bırakmıştı bu kişi...
Çantanı özlemişsindir diye düşündüm...
Gizli hayranın
kim bu? benimle ne ilgisi var...? acaba Özgür ve ireme söylemeli miyim? hayatta olmaz eğer Özgüre söylersem çocuğu bulur ve öldürür... ama irem? Ona söylemeli Miyim ? off bilmiyorum kafam iyice karıştı. Emir! Onu arayıp konuşmak beni rahatlatacaktır. Hemen numarasanı tuşladım.
-ahh merhaba şeyy ben şeyy için aramıştım...
-Eylüüül beni istediğin zaman istediğin nedenden arayabilirsin. Açıklama yapmana gerek yok! Sakin olabilirsin yani.
- Emir ben.... çok korkuyorum yani sürekli takip ediliyorum. Ben...
Gözümden yaşlar süzülüyordu. Emire belli etmemeye çalışarak konuşuyordum
-şşşş... sakin ol. Kim takip ediyo seni dışarda mısın? Yanına gelmemi ister misin...?
-hayır dışarıda değilim ben yaniii şöyle oldu ahhh buluşabilir miyiz? Tabi eğer müsaitsen. Eğer müsait değilsen so-
-tamam müsaitim. Sokağın sonundaki kafede buluşalım uygun mu?
-tamam ben hemen geliyorum.
-tamam görüşürüüz ozaman
-görüşürüz.
Hemen üstümü değiştirdim. Altıma çizgili bir şort ve üstüme beyaz askılı bir kıyafet giydim önce kararsız kalsamda sonra kot gömleğimide almaya karar verdim. Hafifçe bir eyeliner çektim. Çok az ruj sürüp saçlarımı düzleştirdim. tamam artık hazırdım....
Eylül! Kendine gel neden güzel olmaya çalışıyorsun. Uff. Allahım kafam çok karışık.
Koşar adımlarla dışarı çıktım. Akşam olmasına rağmen hava çok sıcaktı. Bu iyi olabilirdi. Şort giymem işime yaramıştı. Ben bunları
düşünürken bir ses duydum. Önce bana deildir diye düşündüm ama ardından tekrar seslenince artık kesinleşti.-slm güzel kız beraber takılabiliriz.
Adımlarımı biraz daha hızlandırdım. Cevap vermememin daha mantıklı olduğuna karar verdim.
-hadi ama yalnızsın.
-kapa çeneni ve defol git işine
-oooo atarlısın...
-o atarın somutlaşmış halini suratında görmek istemiyorsan defol git işine.
evet sayın seyirciler Eylülden büyük atak...
içki kokusu burdan geliyordu. belli ki adam sarhoştu.bir süre sırttıktan sonra üzerime doğru yürümeye başladı. ben tam arkamı dönmüş kaçıyorken birine çarptım. kafamı kaldırdığımda bu kişinin Emir olduğunu görünce derin bir nefes aldım
-hayırdır sevgilimle bi sorunun mu var?
-şey... abi... ben...
-defol git burdan
Emir bunu söyler söylemez adam koşmaya başladı.
-Emir ben... ben...
-şşşşt... tamam biliyorum sakin ol geçti canım geçti geçti...
-iyiki geldin yoksa...
-tmm bak ben burdayım sakin ol artık istersen eve bırakabilirim seni
-yo yo hayır anneme birde olanları izah etmek zorunda kalmak istemiyorum
-tmm canım eee nerde kalmıştık...
-en son kafeye gidiyorduk...
bu çocuk beni güldürmeyi başarıyor yawfff
-hadi ozaman.
yürümeye başladık. onun yanında olmak bana huzur veriyordu.
-geldik
hafifce gülümsedikten sonra masaya oturduk.
-aç mısın???
-hayır ama bir çikolatalı pastaya hayır diyemem...
-tmm ozaman sana en büyüğünden bir dilim pasta.
dedi ve bana göz kırptı. ardından garsonu çağırdı. siparişlerimizi verdikten sonra konuşmaya başladık.
-sen bişey anlatıyodun noldu.
-haaa... ne.... hımm şu mesele.
-evet dinliyorum.
-Emir... okulun açılmasına 1-2 gün vardı. bi mesaj geldi yarın ben seni izleyeceğim falan yazıyordu. ilk başlarda önemsemedim. ama mesajlar tekrarlandı. 1 hafta önce çalınan çantamı bana gönderilen bir kutunun içinde buldum... vee çok korkuyorum...
-hmmm... öncelikle sakin olmalısın. hem bugün olanlar bununla ilgili olabilir mi?
-hayır sanmam o adam sarhoştu.
-haklı olabilirsin.
ardından enfes pastalarımız geldi. Emire lavaboya gitmek için izin aldım. ve ardından kalktım.
elimi yüzümü yıkıyordum ki... mesaj sesini duymamla içimde bir korku oluştu korkmakta haklıydım da mesajda şunlar yazıyordu:
hemen o masadan ayrıl ve git yoksa arkadaşın açısından hiç iyi şeyler olmayacak! uyarımı dikkate alman sizin için daha iyi olur.
iyi geceler güzellik