9.bölüm "karamelli dondurma"

532 25 0
                                    

elimi yüzümü  yıkıyordum ki... mesaj sesini duymamla içimde bir korku oluştu korkmakta haklıydım da mesajda şunlar yazıyordu:

hemen o masadan ayrıl ve git yoksa arkadaşın açısından hiç iyi şeyler olmayacak! uyarımı dikkate alman sizin için daha iyi olur.

iyi geceler güzellik

harika!!! ne diyecektim ben şimdi. öylece donup ne yapacağımı düşünüyordum ki....

-pardon geçebilir miyim?

-ne... ah... tabi...

-pardon siz iyimisiniz acaba.

-ah evet yani off ben... ben... gitsem iyi olacak.

dedim ve çantamı alıp çıktım. çok güzel sarı saçlı bir kızdı. kıpkırmızı rujuyla bütün erkeklerin başını döndürecek gibiydi.

Emirin yanına gittim ve annemin aradığını ve gitmek istediğimi söyledim. ama o bırakmakta ısrar etti. neymiş gelirken neler olduğunu görmüş.falan işte.

mecburen kabul ettim. ve beni eve bıraktıktan sonra o da döndü.

kulaklığımı aldım ve müzik dinlemeye başladım.

ve uyudum...

saat 2 gibi tekrar uyandığımda uyku tutmadı ve bu aralar ihmal ettiğim Cereni aramaya karar verdim.

bu saatte mi ? ohh hayır. olmaz. ne yapacağım peki. biraz dolaşmaya karar verdim.

hemen üstüme siyah tayt ve beyaz tişörtün üstüne kot gömlek giydim. en sevdiğim siyah beremi taktıktan sonra da siyah kısa bir bot giydim.

harika...!

multimedya: Eylülün kıyafetleri

dışarı çıktım ağır ağır yürüyordum.

deniz manzaralı olan harika bankıma oturdum gözlerimi kapattım ve kulaklıklarımı taktıktan sonra müzik dinlemeye başladım. bu saatlerde burası pek kalabalık olmazdı. kafamda bir sürü şey vardı. toparlamaya çalıştım.

-dondurma?

deniz elinde çikolata tanecikleri olan karamelli dondurma almıştı bana.

en sevdiğim :)

kulaklıklarımı çıkardıktan sonra gülümsedim ve elindeki dondurmayı kaptım.

-teşekkür ederim.

oda gülümsedi.

-söyle bakalım küçük hanım seni buraya getiren sebep ne?

tabiki ona söylemeyecektim..

-şey ben sadece hava almak istemiştim.

-hmmm....

-peki sen neden geldin?

-uyku tutmadı diyebilirim sana...

harika dondurmamdan bir ısırık daha aldıktan sonra Deniz konuşmaya devam etti.

-özür dilerim Eylül ben gerçekten üzgünüm.

-ne için...

-ben senin özel hayatına karışmak istememiştim. beni ilgilendirmezdi.

-önemli deil geçti gitti... :)))
ve eğer merak ediyorsan sorunun cevabı evet olacak. yani emir benim sevgilim!

-ne!!! yani sen ahh ben ben özür dilerim.

-Deniz sen iyi misin?

Deniz'den:

Eylülün sözleriyle tam anlamıyla yıkılmıştım. bundan sonra böyle mi olacaktı. ben onları mı izleyecektim. Eylülün gülüşleri, hepsi Emire mi ait olacaktı.

5 dakika kadar birbirimizin suratına baktıktan sonra ondan gitmek için izin alıp hemen hızlı adımlarla yürümeye başladım.

gözümden bir damla yaş süzüldü. sonra bir damla daha bir damla daha. Daha önce bir çok sevgilim olmuştu ama hiçbiri canımı bu kadar yakmamıştı.

niye bilmiyorum. şuan tek düşündüğüm canım çok yanıyordu. ama kabullenmeliydim. başka çarem yoktu. ben Eylülün ilk aşkıydım ve son olmalıydım. o Emir denilen adamın bunu bozmasına izin vermeyeceğim.

asla....

arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu. özür dilerim. bu hafta sınavlardan dolayı böyle idare edin lütfen

vote plizz :)))

Tatlı SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin