Szabadnap

283 23 0
                                    

Hyunjin

Reggel a Hercegnőnek hűlt helye, s a mobilom is kámforrá vált. Felkelek, megmosakszom, s elindulok megkeresni az eltűnteket.

Meg is lelem őket a konyhában, Lee Know társaságában.

Egy igen érdekes, és muris kép tárul a szemeim elé. Linett tanítja Minhot palacsintát sütni.

A telefonom is megvan, azon keresztül kommunikálnak.

Most épp a feldobás művészetét magyarázza, valami nagyon komolyan. Lino pedig próbál szintén komoly fejet vágni, és úgy tenni mint, aki nagyon figyel, de látszik rajta, hogy majd elneveti magát a cuki előadáson. Végül a tanultakat gyakorlatba is ültetik, és mikor sikerül a trükk, Lini tapsikolva gratulál a barátomnak. Ő pedig beszáll a játékba, és meghajol.

Egy óra múlva sikerül is leülnünk reggelizni, de megérte várni, finomat sütöttek.

Mindenki az asztal körül ül, és nekilátunk a reggelinek. Hercegnő szokás szerint a térdeimen ülve majszolja élvezettel a palacsintáját. Azt hiszem ez már a negyedik...

- Van egy jó hírem - szólal meg egyszercsak Channie. - reggel hívott a Menedzser hyung, hogy mára szabadnapot kaptunk, hogy kipihenhessük magunkat a koncertre.

- Juheee! - kiáltottuk egyszerre, olyan hangosan, hogy Lini összerezzent az ölemben, ezért, hogy megnyugodjon, megöleltem. Elmagyarázom neki is a fordítón keresztül, hogy minek örülünk ennyire. Erre már ő is vidáman vigyorog velünk.

- Linett szüleiről van hír? - kérdem Chant.

- Keresik őket, eddig sajnos semmi. Így továbbra is marad velünk, amíg szükséges.

- Akkor ma lehet, elmehetnénk venni neki valami ruhát, mert ebben nem maradhat végig! Aztán megkérdezhetnénk mi az, amit szeretne látni esetleg. Mit szóltok? - kérdezem a többieket.

- Nekem rendben van - bólint rá a leader.

- Szerintem ez mindenkinek oké - teszi hozzá Félix, de azért körbenéz a többieken , akik szerencsére helyeslően bólogatnak.

- Na, akkor segítsen valaki mosogatni, utána indulhatunk - mondja Minho, de mire végigmondja, mi már el is párolgunk, Binniet kivéve, aki még akkor nyeli le az utolsó falatot, így ő a "szerencsés" kiválasztott.

Fél órával később, maszkban, baseball sapkában álcázva, húzzuk a cipőinket.

Az első állomásunk egy közeli pláza, ahol megkeressük a gyerekruha-osztályt. Mind lelkesen keresgélünk valami csinos szettet a Hercegnőnknek. Ő pedig eljátsza, hogy divatbemutatót tart nekünk, és láthatóan nagyon élvezi lelkes reakcióinkat. Természetesen készül sok-sok fénykép is emlékbe. Végül nyolc szett ruhával lesz gazdagabb.

Igen, mindenkitől kap egyet.

Plusz egy pizsamát, amin egy Khamira hasonlító kutya alszik.

Kap egy baseball sapkát is, meg egy napszemüveget, csillogós kerettel.

Veszek neki pár fehérneműt is, ami egy kicsit kínos, de hát ez van.

Az egyik próbafülkében fel is húzza az egyik szett ruhát, fekete rövid cicanadrág, egy hosszított piros rövid ujjú pólóval, amin egy pufi mókusfej van.

Azt hiszem, tudom ki vette neki a ruhát...

Mire végzünk, már bőven benne vagyunk az ebédidőben, így egy kis csirkés étterem felé vesszük az irányt.

Kérünk egy eldugottabb boxot, ahova
bepréselődünk, Lini pedig a szokásos helyére ül, vagyis az ölembe. Kétféle csirkét rendelünk - csípőset és simát - meg sült krumplit, és különféle szószokat.

Stray Kid In Seoul Where stories live. Discover now