A koncert

259 22 3
                                    

Hyunjin

Végre eljött a koncert napja is.
Este nyolckor kezdődik.

Reggel a szokásos módon kelünk fel. Megreggelizünk, de csak egy kis szendvicset, semmi nehezet, nehogy megterhelje a gyomrunkat.

Délelőtt még pihizünk, játszunk kicsit, hogy kikapcsolódjunk.

Majd Minho összedob egy kis csirkemellsalátát ebédre.

Délután kettőkor jön a kocsi, és elvisz minket a koncert helyszínére.

Leellenőrizzük a mikrofonokat, a füleseket. Beállítatjuk a hangzást is.
Amikor végre stimmel, és már egy torz hang sincs, már négy óra.

Ezután elpróbáljuk a dalokat, ekkor már Linettet is felviszem a színpadra, had szokja, bár ekkor még nem tudja, hogy ma este ő is fellép velünk.

Hatig próbálunk, utána hátra megyünk a backstage-be, és elkezdünk készülődni.

A stylistok kisminkelnek minket, beállítják a hajunkat, megkapjuk a fellépőruhánkat.

Amikor én végzek, újra a helyemre ültetem Linit, ő pedig meglepetten néz rám.
A sminkes lány csinál neki egy visszafogott sminket, egy icipici csillámmal. Majd kap egy vagány frizurát, végül pedig meghozzák a ruháját is, ami hasonlít a miénkhez.

Még mindig nem érti, mi történik, így leülünk mellé és elmesélem neki a meglepetést.
Néz ránk, hogy viccelünk-e?
Mikor rájön, hogy komolyan gondoljuk, mindannyiunkat megölel egyesével, és mind kapunk abból a pusziból, amit annyira szeret osztogatni.

Már gyűlnek a nézőtéren az emberek, fel-fel villanak a bombok. Képek, plakátok a kezükben.
Most is szorgosan készültek a STAY-ek is a koncertre.

Mi pedig mindent beleadunk majd, hogy boldoggá tegyük őket.

Kezdünk.

Bemegyünk a színpad alá a liftre, ami majd kiemel minket. Középre állítjuk Linettet, le ne essen. És már jön is a MIROH.

A STAY-ek először meglepődnek a 9. tag láttán, de mikor beindul a zene ők is feloldódnak.

A dal után Bangchan köszönti a rajongókat, majd bemutatja Linettet a közönségnek.
Pár szóval elmondja a történetét, és hozzáteszi, hogy holnap majd Live-ban meghallgathatják az egész story-t.

A felvezető után jön a BACK DOOR.

A LEVANTER és a VOICES után következik a DOMINO.

Tudom, hogy ez Lini egyik kedvence, és most is fülig érő szájjal táncol. Egyszer sem hibázik, nem izgul, csak éli a zenét.

Meg se állunk folytatódik a THUNDEROUS-szel a show.

Stray Kid In Seoul Where stories live. Discover now