Epilógus

345 38 30
                                    

10 év múlva

Hyunjin

Végre újra itt vagyok.

Letöltöttük a kötelező sorkatonai szolgálatot.

Most pedig készülünk a nagy comebackre.

Úgy döntöttünk nem oszlik fel a banda, csak szünetet tartunk, hogy mindenki teljesíteni tudja kötelességét a haza felé. A rajongóinkat is biztosítottuk arról, hogy még visszatérünk, ne adják fel, várjanak ránk.

Így most itt vagyunk, hogy egy ütős új albummal, megújulva lépjünk újra a STAY-ek elé.

Ma kezdjük felvenni a hanganyagot, délután pedig gyakorolni a koreográfiát.

Épp elgondolkozva lépdelek a táncterem felé, mikor a nevemet hallom.

Felnézve egy európai, 20 év körüli, csinos szőkésbarna lány néz rám.

- Hyunjin! Oppa! - kiáltja, majd elkezd felém szaladni, majd a nyakamba ugrik.

Az nem lehet...

Eltolom magamtól kicsit, hogy jobban megnézzem.

Mosolyogva néz bele szemeimbe.

Ez a mosoly... Tényleg ő az!

- Linett!

- Már azt hittem, meg sem ismersz - válaszol duzzogva tökéletes koreai kiejtéssel.

Egy pillanatig lefagytam. Nagyon megnőtt, kész nő lett! Igazán csinos nő. És perfektül beszéli a nyelvünket!

- Elvitte a cica a nyelved, oppa? - kacsint rám huncutul.

- Csak meglepődtem - mentem ki magam - Egyébként is, mióta tudsz te koreaiul?

- Azután kezdtem el tanulni, miután hazamentem tőletek 10 éve. Az angol mellett ez lett a második nyelv, amit tanultam.

- Ezt sosem említetted, mikor beszéltünk.

- Mert meg akartalak lepni - vigyorog elbűvölően.

- Azt sikerült - nevetek most már én is.
- És hogy kerülsz ide? Ide nem jöhet be akárki!

- Nem is vagyok akárki. Van egy visszatérő csapat, akikhez beraktak kilencedik tagnak. Elég bolondos társaság, de a szívük az hatalmas. Velük fogok debütálni.

Emésztem a hallottakat. Várjunk csak?

De egy ismerős mély hang, megint beelőz:

- Látom találkoztál az új maknae-val, Jinnie! - jön oda hozzánk Félix - Mehetünk gyakorolni?

Lini lelkesen bólint, és kézenfogva húz be a többiekhez a terembe.

Újra mindenki együtt. Mostmár tényleg mindenki itt van , aki fontos számomra.

Fülig érő mosollyal vágok bele az estébe nyúló próbába. Nincs semmi gond, tele vagyok energiával.

Linett

Egy éve vagyok trainee a cégnél. Megtanultam rappelni, énekelni, és az elmúlt 10 évben tökéletesen elsajátítottam a koreait is. Teljesítettem JYP összes feltételét, így debütálhatok.

A srácok most tértek vissza a szolgálatból és készülnek a comebackre. Csak Hyunjin hiányzik, de ő is mostanában érkezik majd.

Ma JYP behívatott magához.
Azt mondta, eljött az én időm. Azután hozzátette, hogy egy nyolcfős banda kilencedik tagja leszek, egyedüli lányként. Mikor látta rajtam, hogy megrémültem, megnyugtatott, hogy nem kell izgulnom, jól ismerem a csapatot, elég szoros a viszonyom velük.

Ekkor esett le.

Aztán nekem is sikerült meglepni a főnököt, mert örömömben, jó szokásomhoz híven a nyakába ugrottam.

- Jól van, jól van! De most már eredj, keresd meg őket, mától kezdődnek a próbák!

Én pedig boldogan szaladtam a gyakorló termek felé.

Amikor ott kerestem a termünket, akkor láttam, hogy jön valaki velem szemben.

-Hyunjin! - felnézett rám - Hyunjin! Oppa!

Futok felé, és a nyakába ugrok. Végre itt van ő is! De hiányzott!

Eltol magától, vizslatja az arcom.

- Linett! - ismer fel végre.

Nem kapkodja el.... Ezt szóvá is teszem neki.

Koreaiul.

Megint lefagy.

Mikor tisztázzuk, hogy bizony sok minden történt a 10 év alatt, nekem szegezi szigorúan :

- De te mégis, hogy jutottál be? Ide nem jöhet be akárki!

- Nem is vagyok akárki - mondom, majd felvázolom neki, amit ma a főnök mondott, de neki se mondom meg, hogy az a bizonyos csapat a Stray Kids.

Látom, már épp leesik neki, mikor megérkezik Lix és szokásosan megelőzi:

-Látom találkoztál az új maknae-val Jinnie! Na mehetünk gyakorolni?

Boldogan bólintok, és bemegyünk a többiekhez.

Vége

Remélem, annyira élveztétek, mint amennyire én, mikor írtam.
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok, és a ⭐-oknak is nagyon örülök.
Szívesen olvasom a kommentjeiteket is. Puszi és ölelés mindenkinek! 🤗😘
안녕!

♡

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Stray Kid In Seoul Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang