Chapter 10

246 47 14
                                    

"ටේටේ..දැන්වත් අපිට කියනවද මොකද උනේ කියලා.."

හොස්පිට්ල් එකට ආවට පස්සෙ ඇක්සිඩන්ට් උනේ පූස්නුයි හොබියි කියලා දැනගත්තට පස්සෙ හෝගාලා අඩන්න ගත්තු ජූන් ටිකවෙලාවක් ගියාට පස්සේ ටේගෙන් ඇහුවා.

"මටත් දැනගන්න ඔනී මගේ හියුන්ග්ට මොකද උනේ කියලා"

කුකීව බදන් අඩ අඩ හිටිය ජිමින් නහයත් උඩට ඇද ඇද කිව්වා.

"හ්ම්..."

හුස්මක් පාත දාපු ටේටේ එයා දැකපු දේවල් කියන්න ගත්තා..

"වාහනේ හදන වැඩේ ගැන ඔයාටයි ජිනීටයි බලන්න කිව්ව මන් කෝල් එකක් නිසා ඔයාලගෙන් එහාට ගියානේ..

ඒ ගිහින් ටිකවෙලාවක් යනකොට මන් දැක්කා ජිමින්ගේ බයික් එක වේගෙන් චර්ච් එකෙන් එලියට යනවා..මන් ටිකක් එහාට වෙන්න හිටිය නිසා බයික් එකේ හිටපු කෙනාගේ මූන දැක්කේ නෑ..මන් හිතුවේ ඒ ජිමින් කියලා

බයික් එක ගොඩක් වේගෙන් යනවා දැක්ක නිසා ලගපාත හිටිය කොල්ලෙක්ගෙන් බයික් එකක් ඉල්ලගත්තු මන් ජිමින්ගේ බයික් එක ෆලෝ කරා..

බයික් එක දිගටම ගියෙ හයිස්ප්‍රීඩ්.ඒ ගියලු තාලෙට එයා මොකක් හරි අවුලකින් තමා බයික් එක පදින්නේ කියලා මට තේරුනා..

මාත් එයාගේ වේගෙට යන්න ගියත් අනික් පැත්තෙන් ආව කාර් එකක් නිසා මට ඒක කරන්න බැරි උනා..

මට ගොඩක් ඉස්සරහින් තිබුන බයික් එක (එක අතකින් මූන පිහින ගමන් තනි අතින් බයික් එක පැදන්) වංගුව ගන්න යද්දි ඉස්සරහින් එන කැබ් එක්ක වැදෙන්න යනවා කියලා මන් දැක්කා..

මන් ජිමින් ජිමින් කියලා කෑගැහුවත් එයා නෙමේ හැරිලා බැලුවේ.ඒත් කැබ් එකේ ආපු කෙනා බයික් එක කැබ් එකේ හැඕන්න යනවා කියලා දැකලා කැබ් එක අනික් පැත්තට කැපුවා.

ඇත්තටම එයා එවලේ ඒක කැපුවෙ නැත්තන් කැබ් එකේ හැපෙන බයික් එක පාරෙන් එලියට විසික්වෙලා පල්ලමට වැටෙන්න තිබුනා.

ඒත් කැබ් එක කපපු එකෙන් පාරෙන් එහා පැත්තේ තිබුන යකඩ කනුවක කැබ් එක වැදුනා..ඒකත් ඩ්‍රයිවර් ඉන්න පැත්තම..

My army officer  //𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱//Where stories live. Discover now