İdol Sevgilim..
-1-
Hyejin'in Ağzından....
Bacaklarım beni taşıyamayacak hale gelsede delice koşuyordum.Lanet olsun korkuyordum.Hemde gerektiğinden fazla korkuyordum.
Sola doğru duraksıyıp nereye gitmemi düşünürken arkamdan ayak sesleri yükselmişti.
Kahve tonlarında olan saçlarım öne atılarak solu gösterdiğinde sola doğru koşmaya başladım.
Koşarken herşeyi düşünüyordum.
Herşey çok çabuk başlamıştı gereğinden hızlı ve karmakarışık bir sekilde...
Flashback...
"Yun bu doğru değil."Kafamı kaldırarak Bara baktığımda Yun kahkaha atarak konuşmuştu.
"Ah!hadi ama biraz eğleneceğiz."Yun hafif bir şekilde kalçalarını sallayarak barın kapısına geldiğinde güvenliğe para verip içeri girdi.Tabi bende arkasından..
Yavaşça dans edenlerin arasından gecerken hadsiz bir hödük ellerini kalçama koyup vurmuştu.Tabi ben boş dururmuyum.Tabiki de boş durmam Adama dönüp mağlum yerine tekme attıktan sonra nereden geldiğini bilmediğim adamlar beni koşturmaya coktan başlamıştı.Koşarken bir yandan spor ayakkabı ve pantolon giydiğim için şükür etmeyi unutmamıştım.
Peki ben bunlarla uğraşırken Yun ne yapiyordu??Tabi ki barda dans edip keyfine bakıyordu.Yun böyleydi umursamaz,Kaçık ve çılgın.Alışmıştım onun bu hareketlerine ama bu son yaptığı ağır gelmişti.... Hatta Gereğinden fazla ağır gelmişti..
Flashback Son....
Bacaklarım iflas ederken caddenin ortasına attım kendimi.
Caddenin ortasından tam geçecekken bir arabanın fren ve korna sesiyle arabaya döndüm ve gözlerimi kısıp bakmaya başladım....
"Önüne baksana be!Salak!!"
Bu moruk!!ne diyor lan!!
"Ne diyon lan moruk?!Fazla konuşma almayayım ayağımın altına.!!"Tamam bu cümle tam Yun'a göre olsada ben sinirlendiğimde Yun'danda beter oluyorum..
Adam sinirle sürücü koltuğuna giderken tam yanımda bana doğru koşan adamları gördüm.Arabaya doğru koşup kapıyı açtığımda adam bana bakıp 'Ne yapıyorsun kızım!!'Bakışını attı ve boş gözlerle bana deliymişim gibi bakmaya başladı...
"Gözünü sevdiğimin moruğu seni gidi seni!O.oyşş yerim senin o bıyıklarını hadi gazı kökle babalık.!"Diyerek beyaz sakallarından bir makas aldım ve gülümsedim.
Ah!!Cidden benim sorunum ne?!Yaşli başlı adama makas attırdım uff.!!Cidden deliriyorum.!!!!!
Adam bana döndükten sonra tam ağzını açıp konuşacakken atılan silah sesiyle onu susturup bağırdım.
"Ya bu arabayı sürersin yada burada ikimizde ölüp gebeririz !!"
Adam kısa süre sonra ürkekce gaza bastığında hafifçe bir oh çektim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adam hem direksiyon'a hemde bana bakarken arabayı kenara çekti ve konuştu.
"İn!"
"Asla..!!"
"Bela mısın kızım sen?!Bak beni işimden etmede in!"
"Ha sen para meselesi diyorsun merak etme ben sana paranı veririm hadi şimdi sür--"
Dememe kalmadan kapım üçüncü bir şahıs tarafından açıldı.
O sırada zaten arabadan çıkmış ve kafamı beni izleyen tam 12 cift göze çevirmiştim.
Hassiktir!!
Bu...Bu olamaz...Olamamalı..
Karşımda hayatımın anlamı duruyordu benim OPPALARIM bana bakıyordu.
Evet..Evet..Oppalarım..Bu kişi benim hayalimi süsleyen beyaz atlı prenslerimden başka biri değil bu prensler gerçek olamayacak kadar muhteşem olan
E-X-O..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fotoğrafta;Yun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol Sevgilim..
RandomBerbart bir gecede hem hayallerini gerçekleştirdiği için mutlu hemde hayallerinin gerçekleşmesine sinirli bir kız o. ~~~~~~~~~ O berbat gecede herşey bitti herşeyi kaybettim diyen o küçük kız Aslında hayatının en büyük hediyesini almiştı...