-13-Sezon Finali-

294 25 4
                                    

Not...

Bu Bölüm sezon Finali...
Ve 2. kitap olan Idol Komşum Ramazan Sonu Yayınlanacak...

*-*-*-*-*-*-*-*

-13-Sezon Finali...

Koskoca 1 ay.....

1 aydır yüzünü görmüyordum..
Özlüyor muydum??

Sonuna Kadar!!

Onu özlemiştim ama affedemezdim bana yalan söylemişti...Ve benle dalga geçmişti...

O mutluydu...Evleniyordu...

Ben mutsuzdum...Sözleniyordum

Evet evet...Sözleniyorum...Ve luhan evleniyor....

Hatta buyuk düğün 2 gün sonra...Davetyeyi bile aldım..

"Hayyyooo Hyeri orda mısın kuzum?"

Yun ellerini beline koymuş Kocakari edasıyla bana el sallarken gulumseyip konuştum...

"Ne var yine??"

"Hiç.Daldın gittin de ondan.."

Yun 32 dis gülümserken arka kapıdan parti bahçesine gelen Sehunu görmem bir olmuştu...

"Senin ki geliyor..."
Elimle Sehun'u gosterdigimde Yun arkasini dönüp Sehun'a koşmuş ve Sehuna yaklaştığında Ellerini Sehun'un boynuna sarip Birbirine sarilmislardi...Ah onlar gerçekten çok tatli bir çift..

Simdi merak ediyorsunuz değil mi nasil oldu da herşey böyle oldu diye...

Bence sırf sizin için geçmişe gidebiliriz sorun olmaz degil mı?

FlashBack...

"Yun beklermisin?"Sehun Yun'un peşinden koşarken tekrar bagirdi...

"Seni seviyorum Lanet Olasica!"Yun duyduğu cümle karşısında ayaklarına Dur emri vermiscesine yerinde donup kaldı..

"Üzgünüm ama Seni seviyorum...Biliyorum kai'yi seviyorsun ama yemin ederim ilk başta senden nefret ettim ama sonra senin o çocuksu hallerin beni ele gecirdi...Hele ki gulusun o bana huzuru veren tek şey....Lutfen onu benden eksik etme..."

Yun gözyaşlarına engel olamazken Hızla arkasina dönüp Sehun'a koşmuştu....Sehun ise afallamisti...

Yun hizla boynuna atlarken Sehun'un kulağına eğilen Yun sessizce fısıldadı...

"Seni Seviyorum...Biliyorum beni seviyorsun...Ama ne diyeyim bende kendimi seviyorum...Sevilmiycek kiz degilim ya hani?"

Sehun Yun'un Egosist haline gülümserken Sehun dayanamayip Yunu kendisine çekti ve dudaklarina yapıştı...

"Madem Ökuzsun...Hayvan gibi sev o zaman beni..."

"Madem Egosistsin...Egonu birakta sev beni bitsin..."

"Ağır kafiye..."Sehun kahkahalar atarken Zar zor konuştu...
"Evet sevgilim Agir kafiye..."

FlashBack Son...

"Iyi ki doğdun Enes...
Iyi ki Dogdun
Enes..."

Bahçede Enes için Doğum günü sürprizi yaparken gozum birine takilmisti...sanırım taniyorum..

O kim ya???Bana bakiyor bu??Allah Allah...

Onew yanıma gelip ellerini omzuma attığında irkilmistim..

"Hayatim sen iyi misin??"

"Iyiyim sadece boş anima geldi..."

Onew kafa sallayip beni onaylarken gözüm daha demin ki kişiyi arasada yoktu...
Gitmişti...Ah hadi ama???

"Onew Sevgilini Beş dakika ödünç alsam...Enese hediyesini verecegizde.."

Sehun ellerini omzuma atip Onew'e baktiginda Onew kafa sallayip izin vermişti...

Sahi ben hangi ara onewden izin alır oldum??Tamam sozlum mözlum ama bende özgürüm canım aa...

"Nereye gidiyoruz?"

"Arka Bahçeye Havuz Yanina..."

"Neden ne yapacağız orada???"

"Soru sormada yürü..."

Sehun beni öne doğru sürüklerken kendisi arkadan geliyordu...

Havuz başına geldigimde biri arkasi bize dönük bir sekilde bizi bekliyordu...

Aa bu adam daha demin önce kaybolan adam değil mi??Hani bana bakan onew gelince de giden adam..Allah Allah bunun burada ne isi var???

"Biz geldik...Arkani Dön artık...Bu şans bir daha gelmez Luhan..."

Bi dk ??bi dk ???bi dk???Sehun Luhan mı dedi???Hassiktir...

Arkamı dönüp tam bahçeden çıkarken biri kolumdan tutup durdurdu..

"Beni dinlemelisin??Sana yalan Soylemedim??"

Luhan??Benim kolumu tutuyor???Yolarim bunu??Zikkim yesin?Ne alaka Zikkim ya??Nese Devam!

"Zaten hepsi benim oyunum..."

"Sadece Sus ve beni dinle..."
Luhan gozlerimin içine bakıp iç çektiğinde Tekrar konuştu..
"Sm hisselerin yükselmesi için bizi Seohyunla sevgili diye onayladi...Senle birlikteyken de Seohyunla vakit gecirmem ve bunu millete inandirmam istendi...Itiraz ettim ama....Beni tehtid ettiler...İste yemeğe çıktık.....Tabi Sm En.'de boş durmadı....Seninle birlikte oldugumu öğrendiğinde sana o sahte resimleri attilar...Böylelikle ayrilacaktik...Ayrildikta..."

Luhan gözlerini kapatıp siktiginda konuştum..

"Evlilik?"

"Sana Yemin ederim ki...hepsi seohyun yüzünden...Gitmiş Lee Soo Man'a biz gerçekten birbirimizi sevdik evleniyoruz falan dedi...Salak Lee Soo Man'da o haberi aninda yayinladi...haberim bile yoktu...tekrar ciktim lee soo Man'in yanina ama bu sefer gruptan ayrilmak için....Ve gruptan ayrildim...sırf ikimiz için...Senin için...Benim için...Bizim için bir adim attim...Ama bu sefer sende...hadi gidelim buralardan...Kacalim Koreden herşeyden..."

Ne kadar isterim bunu bilmiyorsunuz???

"Üzgünüm ama bunu yapamam...Lütfen gidin.Ben Sözlüyüm ve b--"

(Kufurludur ama uzgunum)

"Siktir!!!Sen ne sozlusunden bahsediyorsun ha!!!Malak beyinli biri ile evleneceksin...Ve bu kişi İdol dostlarimdan en iyi arkadasim hah!!!!Ne yapmaya calisiyorsun ha Ne yapmaya CALISIYORSUN!!"

"SEN YOKKEN!!O VARDI!!SEN TELEVIZYON DA MUTLULUKLA GULERKEN SEN DEGİL O VARDI!!ve Onew bizi bilmeyecek....Çünki onu seviyorum....ha bu arada benim yapmaya çalıştığım SENI UNUTTMAK ve izin ver unutayim...Yoksa ikimizin de canı aciyacak..Ama sana bir şans!!! ben,Beni unutmana izin veriyorum..."

Yavaş Adımlarla Luhan'dan uzaklaşırken ellerimiz çözüldü...

Ne yapacaktim?Bilmiyordum...
Ama tek bildiğim şey, artik Luhanla biz,,,Biz olamayacaktik...

Bitmişti belki de en iyisi böyleydi...Belki de en kötüsü icimizde ki BIZ'in bitmesiydi...

Sezon Finali....

İdol Sevgilim..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin