Idol Komsum/1
Hyeri'nin Agzindan..
"Yunnn!!"
Mutfaktan salonda Onew ile oturan Yun'a bagirirken Elimde tuttugum torbayi tezagaha koydum..
"Hey!!Kime diyom lan benn?!"
"Geldim be geldim..Bagirma cazgir karii!!"
"Cazgir kari senin ana--"
"Ne dedin sen?"Yun tek kasini kaldirip Hyeriye dönerken Hyeri hizlica konustu..
"Ananin babasini teyzesinin ogludur dicektim..."
"Emin misin cnm!"
Yun elinde ki catali tezagaha birakip Hyeri'ye yaklaşırken konustu.."Neden sana inanmak gelmiyor içimden.."
"Yaklasma lan psikopat karii!"
"Sus lan bucur.."
Yun kahkaha atarak sandalyeye otururken hyeri avazi ciktigi kadar bagirdi.."Bu bucur Seni oldurur lannnn!"
Yun hizla ona koşan Hyeri'yi gordu ve sandalyeden kalkip salona gecti..
"Lan oneww sevgilin azdi sanirim, al sunu ustumden.."
Onew ve Hyeri oldugu yerde dona kalırken bir kirilma sesi gelir sonra ise yere düşme sesi..
"Ne oluyor yaw.."
"Bizim üst kata biri tasiniyo kiz...Yakisikli sanrim oh oh!"
"Seni sehuna derim..!"Hyeri sinsice konusurken Yun konuştu...
"O memeletsizi söyleme bana!"
"Ne oldu aq yine?"Hyeri bikkin konuşurken Yun coktan sinirlendi bile...
"Yuri ile Yemeğe gitmisler hemde bas basa neymis dans ile konusucaklarmis bilmem ne..Yolarim lan ben bu kizi.."
"Ow yanliz Yuri bayagi seksi yaw!"Hyeri içinden kahkaha atarken araya onew girdi ve konuştu...
"Yuri her erkegin ilgisini ceken bir tip..."
Hyeri duydugu sey ile hemen arkasini döndü ve konustu..
"Ne dedin sen?"
"Hiccc!"
Hyeri tam bagiricakti ki ic ses onu durdurdu..
Kizim sen salak misin?Sen hani bu cocugu sevmiyordun..
Umit verme!Diger bir ic ses ise;
Ne kadar sevmesen de sevgilin lan o senin bastir atari bastir laflari,,,
Diyo...
Hyeri bir iki kez kafasini saga sola sallarken bir kirilma sesi daha geldi..
"Sanirim yeni komsumuz biraz sakar...Hadi gidip yardim edelim..."
"Uff hic gelemem..."Yun koltuga yayilirken Hyeri goz devirip konuştu...
"Peki...Onew gel biz gidelim ayip olur adama..."
Onew itiraz etmeden kafa sallarken hyeri kapiyi acip ayakkabilarini giydi..
Ikiside ayakkabilarini giydiginde yukari merdivenlerine yoneldiler..
"Adam bayagi sakar sanirim.."
"Bence de sen mutfaktayken bayagi bir sey kirdi..."
Hyeri kafa sallarken son basamagi da cikti ve kapiya yonelip zile basti..
Onew basi eyik bir sekilde kapinin acilmasini beklerken hyeri normal duruyordu..
Kapi yavaşça acilirken tiz bir ses cikardi sonra ki ses ise Hyeri'nindi..
"Sehun?"
"Hyeri?"
"Onew?"
"Sehun?"
"Hyeri?"
"Yun?"
"Efendim..."
Yun arkadan horlak gibi bagirinca Hyeri saskinlikla ikisine bakti..
"Sen ne ara geldin sende ne yapiyon burda?"
"Ben sen sehun dediginde buraya geldim...Artik sehun ismini duyunca motora bagliyorum da.."
Sehun Yun'a sarilmak isterken Yun geri cekildi ve konustu..
"Ne oldu sehun ne isin var burada?"
Sehun tam ağzını actip konusacakti ki arkalardan tanidik bir ses onu bölüp konusmaya başladı...
"Bana yardim etmeye geldi?"
Hyeri sesin sahibini gordugunde şok oldu..
Lakin tek şok olan o degildi,
Yun ve onew buna dahildi..Yun,Onew ve Hyeri agzi acik bir sekilde onlara bakarken farkinda olmadan konustular...
"Luhan!?"
Luhan carpik bir gulumsemeyle gözlerini hyeriye sabitledi ve konustu..
"Evet buyrun benim...."
Bölüm Sonu...
Bu Onizleme arkadaslar neyse bugun icinde vote ve yorum gelirse yarin veya tekrar bugun yb aticam..by by stanlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol Sevgilim..
De TodoBerbart bir gecede hem hayallerini gerçekleştirdiği için mutlu hemde hayallerinin gerçekleşmesine sinirli bir kız o. ~~~~~~~~~ O berbat gecede herşey bitti herşeyi kaybettim diyen o küçük kız Aslında hayatının en büyük hediyesini almiştı...