-10-

281 28 0
                                    

İdol Sevgilim....

Hikaye Bölüm Sözü...
*Güvendim....Güvendim ve Güvendim.*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

"Lütfen...Lutfen beni kendine aşık etme...Lütfen...."

-10-

Yun'un Ağzından...

4 sene önce...

Amerika benim için herseydi..
Jonh ve ben uzun zamandır beraberdik..Jonh çok anlayışlı ve dürüst biriydi...

"Yun!"

Okulun koridorunda Jonh'ı beklerken Hyeri yanima gelip birden bana sarildi.

"Ne oldu hyeri?"

"Exo diye bir grup çıkış yapmış, kanki ufff super yhaa!"

Yaa inanmiyorum yani!!yine mi?Yine mi grup?Yine mi Oppalar???BIKTIM YANİ...
BIK-TIM..

"Uff hyeri yaa!"
Hyeri benden ayrildiginda gözleri dolmuştu.

"Aa..?Sey n-ne oldu?"

"Salak misin acb?"

"Yaa kizim ne oldu?"

"Salak tatil hakkim bitti okula donucem annem koreye donmemi istedi."

"Yaaa ama 2 ay bile olmadi ki?"

"Yavrum okul bizim olsada haksizlik yani bu?"

Hyeri koreden benim icin gelmisti.Okul onların oldugu icin 2 aylik bir transferlik oldu..Ama niye dönüyor ki?

"Ahh üzgünüm!!! ama benim gitmem gerek esyalarimi toplıycam hadi işin yoksa beraber gidek..."

Birşey diyemeden kafa salladigimda coktan okuldan çıkmıştık....Jonh bugünlerde aramiyordu..

"Jonh bugünlerde hiç aramiyor."

Hyeri gözlerimin içine bakmaya basladiginda ne oldugunu anlamamistim.

"Yüzümde birsey mi var?"

Hyeri ellerini sikmaya başladığında coktan ağlamaya başlamıştı.

"Ü-üz-üzgünüm."

Hyeri ne demek istedi bilmiyorum ama bu konusma sonrasi kalbim kirilacaktı bunu hissediyordum.

"Ne??ne oldu?"

"Bunu söylemeliyim sen benim kardesimsin..."

Sinirlenmeye başlamıştım.

"Ne oldu dedim sana!?!"

"Jonh aranan bir pislik!Kumar,tecavüz,Icki,Uyuşturucu vs hersey var dün haberlerde adini duydum..Resminide gosterdiler.Üzgünüm...."

Hyeri hıçkırıklar ile aglamaya devam ederken ben kahkaha atmistim.

"Güzel saka kardeşim."

Hyeri cantasini açıp gazete gibi birşey uzatinca hemen elinden aldim ve okumaya basladim.

19 yasinda ki zanlı Jonh Stew bu kez kumara bulaştı.J.S gecen aylarda uyusturucu ve kadin kacirmaktan göz hapsi yemişti.Millet bu olaya karsi çıkarken J.S para ile kurtarildigi iddea edildi..Polisler her yerde J.S zanlisini ariyor...

Gözümden yaslar akarken Hyeri çoktan mahvolmustu.Giderken böyle birseyi hayal etmedigini biliyordum en azindan ben hayal etmiyordum.

"Yalan bunlar!!!! sende yalancisin seni sürtuk."

Hyeri bunlari beklemediği belliydi.Nasil çocukluk arkadaşıma bunu yaptim?Peki ona güvenmelimiyim?ASLA!

Hyeri'yi itip yere dusurdugumde tiz bir çığlık atmıştı.Daha 1 dk önce omuz omuzaydik Ne oldu bize böyle?

"Jobh bana herseyi anlatacaktır!"

O bana herseyi anlatacaktir?Sizcede öyle değil mi?O beni seviyor...... o böyle birsey yapmaz...
*****
Jonh'un evine geldigimde cantamdan anahtarı çıkarmistim..Jonh'un evinin anaktari bende vardi...

Eve hızla giris yaparken bir yandan bagiriyordum.

"Jonh...Hey Jonh ben geldim sevgili-"

Sözümü kesen o zehir gibi görüntü yutkunmama sebep olmuştu...

"Jonh!"

Jonh bir kizi evin icinde(salonda)hallederken beni takmiyordu.

"Ah!"

Kız inlediğinde ikisinede lanet okuyup çantami attiğım yerden aldım ve disari çıktım...

Kendime lanet etmiştim!Hyeri'yi üzümüştüm hayatimda ki tek gerçek olan varligi belkide kaybetmistim.

Jonh pislikti ben ona teslim olan bir köleydim..Bir iteaatkardım...

Kisa süre sonra öfkem mantiğını konuşturmuş,Aklıma gelen fikirle göz yaslarimi silip telefona sarilmıştım..

Telefondan polisin numarası (155) kulagima dayadigimda kisa sure sonra telefon açılmıştı.

"Alo merhaba efendim ben bir ihbarda bulunacaktim..."

***********************

Yaklasik 15 dk sonra polis evi sarmisti.Gözlerimden bana ihanet eden o yaşlar artik kontrolü benden uzaklastirmislardi..

"Hemen evden çık.Etrafın sarıldı.."

Jonh polisleri ikiletmeden evden çıkınca beni görmüştü.Biş gözlerle bana doğru koşmaya basladiginda ondan korkmuyordum onu seviyordum.

"Dur oldugun yerde kıza yakladmayi bırak."

Jonh polisi dinlemeden bana doğru gelirken o lacivert ceketi ve beyaz pantolonu ile çok ama çok karizmatikti.Ama o adi serefsizin tekiydi.

Jonh tam önümdeydi daha da yaklasmak icin bir adim attiginda bir patlama sesi ile olduğum yerde donmustum adeta..

O beyaz pantolondan asayiya kanlar akarken o sanki vurulmamis gibi bana gelmeye Devam ederken tekrar bir patlama sesi gelmisti.

Jonh tam önümde dururken bana bir mektup uzattı ve konusmaya basladi.

"Be-benim ö-ölmem se-se-nin yüzün-den."

Jonh o mavi gözlerini kapatip ayağıma yıgıldığında onun öldüğünü degil benim öldüğümü anlamıştım.Çünkü sevmek buydu karsinda ki ne kadar adi olursa olsun sen onu sevdigin sürece o degil sen ölürsün...

FlashBack Son

"Merhaba Kai'yi gördünüz mü?"

Smtown'a giriş yapmıştım..Ona onu sevdiğimi söylemeliydim artik insanlara güvenmeliydim..

"Ah evet şu sol tarafta ki koridorda olması lazım.."

Karşımda duran kıza teşekkür edip hızla koridora yöneldiğimde kai'nin sesi yangın merdiveninin içinden duyulunca adımlarımı yangın merdivenlerine yönelttim.Tam o sırada ise Kai'nin bir kıza sarıldığını görmüştüm..

"Çok güzelsin."Kai kıza bakarak konuştuğunda yutkunmuştum.

Neler oluyor kai kimle konuşuyor?

"Sağol sevgilim...Aşkım o sehunla ıddiaya girdiğiniz kız sana asılmıyor değil mi?bak kıskanırım ama..."

Kalbim'e geçirilmiş hançer bana nefes aldırmazken gözlerim bana ihanet edip çoktan yaşlarını dokmeye başlamıştı.

"Bak bak kıskanırmışta."

Kai kızı kendine çektiğinde kız bacaklarını kai'nin beline sardı ve kai'nin dudaklarını somürmeye başladı.Kızın sırtı yangın merdivenin duvarına değerken ikisinden çıkan öpüşme sesi midemi bulandırmıştı.

Bir kez daha yanılmıştım ama bununla yüzlesmeliydim sonuna kadar böyle olmalıydı bu sefer kacmayacaktim Yüzlesecektim...

"Kai!"

Bir adım atıp onlara döndüğümde kai kızdan ayrılmıştı...Yutkunuyordu bunu görebiliyordum...

"Yun!"

************************

İdol Sevgilim..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin