İdol Sevgilim...
Hikaye Bölüm Sözü...
*Nedensiz?Ayrılık...*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Allasen burada Neler Oluyor?!
-12-
Hyejiin'in Ağzından...
Eve geldiğim gibi Yun'un odasında buldum kendimi....
Odaya girdiğim an ise bütün öfkem yumuşamış sanki birer kamyonla uzaklara taşınmıştı."Yun?"
Yun sesimi duyduğunda yastığa gömülü olan kafasini kaldırdı ve ağlamaktan kizarmis gözlerle bana bakti..
"Güvenmistim hyejiin güvenmistim..."
"Neler oluyor tatlım?Anlat bana!"
"O--OO-nu görmeye gidecektim...Herşeyi söyleyecektim....Ama onu baska biriyle Öpusurken gördüm...O kız Sevgilisiymis ve kai benimle iddea icin öpüşmüş....Benle dalga gectiler hyeri...Dalga gectiler."
"Peki sen ne yaptin?"
"Karsilarina ciktim...Ama bu sinirden cok uzakti...Tam tersi intikam icin...Onu umursadigimi zannetsin diye...Seni sordum buralarda mi diye?Sonra iste özur diledim sevgilisiyle aralarini-yani öpüşme sahnesini-Bozdugum icin,Ama yemin ederim biraz gıcık olsun diye söyledim..."
Hyeri cumlesini bitiremeden hıçkırıklar onu ele geçirmişti.
"Peki kai ne yapti?"
"Omuz silkti ve Kizin elinden tuttu...İbne!"
"Tamam sakin ol tatlim tamam mi?"
Bir dk!Yun'un magazinden haberi yokmu?
"Yun sey....Senin.... magazinden haberin var mi?"
"Ne oldu yine?!"
"Sey...Yani sey...Ufff iste senin ve sehun'un fotograflari vede Kainin o kizla Öpusurken fotograflari var?!"
"Ha omu yok canim bisey ya----NE??? FOTOGRAF MI?"
Yun'un aniden gelen refleksleri yüzünden yataktan düşmüştüm.
Ah kalçam cidden aciyor!!
"E-evet!"Tedirgince ona baktigimda hizla evden cikip defolup gittmisti..
Ahh!Cidden neyin var Yun!!
Hem şuan depresyon sirasi bende!!!
'Mesaj Geldi Unni'
Telefonuma gelen bildirimle mesaja baktim..
Kimden;İsimsiz...
Luhanla birlikte olmayı nasıl basırıyorsun???Onu Şu an zar zor yataga attım.Görüntü.....
Bilmediğim bir numara bana bir fotoğraf göndermişti.Ve fotoğrafta Luhan üstsüz bir şekilde Yatakta uyuyordu...
Bu??Bu?Nasil olur???bana bunu nasıl yaptın Luhan...nasıl yaptın?
Yanağımdan akan yaşlar luhan ve benim için belkide kötülük habercisiydi...
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Yatakta ayaklarımı karnıma kadar çekmiş battaniyeyi üstüme örtmüş durumda tam tamı tanıma..2 saattir düşünüyordum...
Neden hep acı çeken taraf ben oluyorum?...Neden geride bırakılan kişi hep ben oluyorum...
Beni Düşüncelerimden ayıran şey kapı ziliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol Sevgilim..
RandomBerbart bir gecede hem hayallerini gerçekleştirdiği için mutlu hemde hayallerinin gerçekleşmesine sinirli bir kız o. ~~~~~~~~~ O berbat gecede herşey bitti herşeyi kaybettim diyen o küçük kız Aslında hayatının en büyük hediyesini almiştı...