İdol Sevgilim....
Hikaye Bölüm Sözü;
~Unuturum dedim olmadı.Nasıl yakmış kalbimi o sözler.Nasıl kırmış beni?!???
2 cümleyle parçalamış kaç yıllık sevgimi.~################
Ben pisliğin ve sürtüğün biriymişim.Hemde paralı çalışan bir sürtük.....
-4-
"Nerde şu çikilota!"
Lanet olsun yatak resmen savaş alanı.Hamburger mi desem?pizza mı??patetes kızartmaları,çikolatalar,Kutu dondurmalar,Fanta ve kolalar,
Neler yok ki?Peki neden ben bu haldeyim?
Tabi kide o salak Luhan yüzünden!!
"Hey ben geldi--"Yun kapıyı açtığı gibi dışarı çıktı çünki şu an şok geçiriyor!
"Lann bu hal ne?!"Yun tekrar iceri girdiğinde ona doğru dönüp konuştum.
"Yok birşey."
"Bak dövecem ha."En sonunda dayanamadım gözyaşlarımın arasından ağzımda kola ile bağırdım.
"Luhan bana sürtük dedi hemde paralı çalışan ağğgh!"
Ağzımdan akan kolalar t-shirt'üme doğru yol alınca Yun çantasından peçete alarak bana verdi.
"Takma sen o salağı."
"Takmıyorum zaten."
"Bu seninn takmıyor halin mi?"
"Evet."
"O zaman takıyor olan halini görmek istemiyorum."Diyip gülümsedi ona boş boş baktığımda gülümsemesi yavaşça solmuştu sanırım darılmıştı.
"Sanırım yanlız kalman lazım görüşmek üzere."
Kapıyı hızla kapattığında yine geride kalan ben olmuştum.
Luhanda beni böyle bırakmıştı.Yanlış anlamayın sevgili gibi bırakmadı göt edip bıraktı.
"Beni bırakamazsın.Sana kaç kere beni bırakamazsın diyeceğim ha!Sen benimsin sadece Benim."Ah şu romantik filmler nasıl saçma bir bilseniz!!
İzlediğim Romantik filmde bir kadın sevgilisini kendisinin kanser olduğunda öğrendiğinde bırakıp gidiyor ve adam onu unutmaya çalışıyor.Ama olmuyor adam evleniyor çocukları oluyor ama yinede o kadını unutmuyor.Araştırma yapıyor kısa süre sonunda onun kanser hastasından öldüğünü öğreniyor.Adam çok üzülüyor çünkü kadını bırakmadan önce kadına ağza gelemeyecek şeyler söylemiş,adam bunun üzerine yataklık oluyor.Ve kısa süre sonra o kadının resmine bakarak vefat ediyor.
Ah luhan ah!Ulan kaç yıllık fan'ınızdım lan sizin..
Kafamı kaldırıp film dividisini kapattığımda banyoya gittim.
Aynaya baktığımda yansımama bakıp konuştum.
"Unut onu,o üzülsün."
Söylediğim sözle gülümsedim.Nede olsa bunu yapabilirdim değil mi?
1Hafta sonra..
"Hayallerim gerçek olsada olmasa be!"
"Ay yeter bıktım mk!"
Yun kapıyı çarparak gitmişti.Onuda çok üzmüştüm.
Her seferinde bize gelip dışarıya çikarmak istedi ama olmadı.Ama şöyle ki bir gün alışveriş için tamam dedim sonra teknolojik yerlerde Luhan'ın Fragmanını görüp camı kırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol Sevgilim..
AcakBerbart bir gecede hem hayallerini gerçekleştirdiği için mutlu hemde hayallerinin gerçekleşmesine sinirli bir kız o. ~~~~~~~~~ O berbat gecede herşey bitti herşeyi kaybettim diyen o küçük kız Aslında hayatının en büyük hediyesini almiştı...