•0.7•

527 45 40
                                    

"I'm in love with a fairytail."

Reki:

Kendimden nefret ettiğim şu hayatta sevdiğim kişinin beni sevme ihtimali, şuan beni hayata bağlayacak tek şey!

"Sahiden eşcinsel misin, yoksa dalga mı geçiyorsun?"

"Sahiden."

"İyi o zaman."

"İnanmıyor musun?"

"Hayır o anlamda demedim!"

"Reki, nasıl farkettin eşcinsel olduğunu?"

"Aslında sadece erkeklerden hoşlanmıyorum, yayan kişi gay diyerek yaydı büyük ihtimal. Ama bunu farketmeden öncesinde zaten kızlardan hoşlanıyordum, daha öncesinde bir erkekten hoşlanmadığım için farketmemiştim. Şuan bir hoşlandığım bir erkek var, ve onun sayesinde biseksüel olduğumu farkettim."

"Şuan birisinden mi hoşlanıyorsun?"

Farkettirmese bile yüzü soldu, anlayabiliyordum.

"Evet, ve o kişi sensin Langa."

Bir süre bana şaşkınca baktı, ben ise ne söylediğimi anladığımda aptalca ona baktım. Tanrım şuan hiç zamanı değildi, çok yanlış yerde açıldım.

"Lütfen duymamış gibi yap, şimdi bunu söylemek için uygun bir zaman değildi."

Bana kulak asmadı, ellerimi tuttu ve okyanus gözlerini bana yöneltti gülümseyerek.

"Tanrım, benden değilde başkasından hoşlanıyorsun sanıp çok korktum."

"Senden başka görüştüğüm ve yaşıtım olan bir erkek var mı Langa?"

"O zaman..."

Ellerimi daha sıkı kavradı

"Reki Kyan, benimle çıkar mısın?"

"Evet, evet çıkarım!"

Şuan dünyanın en mutlu ve en umursamaz insanıyım, kimse bu mutluluğumu bozamaz. Ne eşcinsel olduğumu yaymaları, ne de benim üzerimdeki anlamsız bakışlar. Kimin yaydığını da umursamıyorum, bundan sonra benim Langa'm var.

Her ne kadar bunları umursamasam da, gözyaşlarıma hakim olamıyordum işte. İlk defa beni gerçekten ve sorgulamadan seven birisi var hayatımda, ilk defa benimle dalga geçip aptal demeyen, ilk defa beni intihar düşüncelerinden arındıran birisi.

Ve şimdi ise o merhametli elleriyle gözyaşlarımı siliyor, okyanus gözleri ile bana endişeli ama bir o kadarda mutlu şekilde bakıyor. Elleri ile yanaklarımı kavrayıp ona bakmamı sağlıyor ve şunu diyor:

"Ağlama, bundan sonra hiç ağlama."

Şuan ona bakıyorum, ve ağlamamak direniyorum. Gözyaşlarımla aramdaki savaşı kazandıktan sonra zaferimi, Langa'nın yanağına bir öpücük kondurarak kutluyorum. Okyanuslarını, güneşimle buluşturduktan sonra ellerimi beline dolayıp ona sarılıyorum. Ve bize olan bakışları hiç umursamıyorum.

"Sen benim herşeyimsin Langa."






Selamlar bugünde bu bölümü yazdım, eh artık onları birleştireyim daha fazla ayrı kalmasınlar dedim. Merak etmeyin final olmadı, daha aklıma gelen fikirler var. Onları yapana kadar final vermem.

"Gomen!.." | RengaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin