Kendi kendime konuşuyordum Zeynep kalk yerinden akşama kızlar ve Sema teyzeler gelecek sen burada oturmuş ağlıyorsun kimse ağladığını anlamasın yerden kalktım Mineli yatağına bıraktım lavaboya attım kendimi aynada kendime baktım bu benmiyim gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu ve şişmişti.
Zeynep kendine gel dedim yüzümü defalarca yıkadım akşama kadar geçer gözlerimin kızarıklığı.
Lavobadan çıktım Minel yatağında kendi kendine oynuyordu odaya girdiğimde Minel beni görünce sesler çıkarmaya başladı uş yavrum sen büyüyüp teyzene seslermi çıkartıyorsun teyzesinin bali seni çok seviyorum sen biraz daha büyü sana ne güzel elbiseler alacağım herkes hayran olacak sana.
Sen büyüdükçe Ahmed deden biraz daha kıskançlık yapacak seni kimselerle paylaşamıyor şimdiden sen büyüdüğünde ne yapacak çok merak ediyorum dede torun düşman çatlatırsınız hadi bakalım minik kız şimdi senin üstünü değiştirelim ondan sonra yemek ve tatlılarda yapalım haydi bakalım üstümü değiştirip Mineli yatağından aldım aşağıya indim.
Evi topladım akşam tatlı yaptım bitanesi bitter çikolatalıydı.
Minel 6 aylık olduğu için ona mercimek çorbası yaptım küçük bir kaseye koydum soğsun Minele yedireceğim Minelle birlikte yiyeceğiz mercimek çorbasını Minele yedirdim.Uykusu vardı Minelin babama verdim
Baba Minelin karnını doyurdum.
Uykusu gelmişti Mineli uyutmak için babama verdim.
Baba Minelin uykusu gelmiş sen yatağına yatırırmısın
Benim mutfakta işlerim akşama hazırlık yapacağım babamla konuşurken gözlerimi kaçıyordum yüzüne bakmıyordum.Zeynebum aramızdan kara kedimi geçti yüzüme gözüme bakmıyorsun ne oldu kizum
Bişey olmadı baba farketmedim akşama hazırlık yapacağım için acele ediyorum sana öyle gelmiştir
Zeynebum oyle olsun bakalım.
Mutfaga girerken babam Sultan hanım kizun hiç yüzüme gözüme bakmadı bakışlarını kaçırdı benden
Ahmed bey sen Zeynebe askerlik arkadaşım seni oğluna istiyor demedinmi
Zeynep bozuldu tabi Ahmed bey öyle deme Zeynebum yakında yuvadan gidebilir dedi.
Sultan hanım ne demek istiyorsun Zeynebin talibi var
Ahmed bey Ali oğlum Zeynebe evlilik teklifi etmiş Zeynep senden çekindiği için söyleyememiş.
Sultan hanım benden neden çekinsin
Ahmed bey Zeynep senden utanıyor edep haya sahibi zeynebim bana bile zor anlattı.ne diyorsun bu duruma bi kizu bin kişi ister bir kişi varır.
Ali oğlum Zeynebe bize çok yardımcı oldu Zeynebumin gönlü varmı onu bu akşam deneyeceğim
Ahmed bey çoçuklara eziyet etme Ali seninle bugün konuşacaktı ama Fidan ve kizu Funda geldi uşak utandı sana söyleyemedi.
Sultan hanım sanki ben bişey yaptum uşağa utanmasın adamimi yiyeyrum da
Ahmed bey hiç kendi haklı çıkarma ben senu bilmezmiyum da
Sultan hanım seninle konuşulmuyor ben namaz odasına gideceğum biraz Kuranı Kerim okurum senunle burada laf edeceğume.
Ahmed bey her zamanki gibi kaçıyorsun çünkü gerçekleri söylediğim için.
Sultan hanım ben kaçmıyorum sadece kuran okuyacağım biraz görüşürüz.
Ahmed bey bu konu burada kapanmadı akşam üstü konuşacağız.
kaç şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYNEB'İN GÖZYAŞLARİ
Mystery / ThrillerKreş! Öğretmeni olan Zeynep ablası Meleğin ölümü ile hayatı bir anda değişen Zeynep yeğeni Nineler annelik yapar ama insanlar onun hakkında dedikodu yapar bir gün karşısına en yakın arkadaşının abisi Ali. Çıkar Zeynep aliden kaçar haram diye ama kad...