Zeynepden
Gülnur ablanın dükkanından çıktım eve doğru gidiyorum başın sağ olsun diyenleri duymuyorum sinirden elim ayağım titriyor neymiş geri kafalı nineymişim sen kendine bak gıcık insan eve geldim insanlar bize geliyordu.
baş sağlığı dilemek için.Eve geldim herkes anneme babama baş sağlığı diliyordu.
Ev git gide kalabalıklaşıyordu.
Kalabalık beni bunaldım odama girdim.Derin bir nefes aldım. gözyaşlarumu tutamadım. ne çok anım vardı. Ablamla. Bazen düşünüyorum. da
Beni Orduya.
Çağrışı başından beri öleceğini. biliyormuydu dediğim zaman oldu.
Aşağıya indim.Daha fazla insan gelmeye başlamıştı.
Baş sağlığına gelenler bana sarılıp baş sağlığı diliyorduHalamlarda gelmişti. Gülser Güneş Sümeyye Fatıma Leyla halam gelmişlerdi. Önce anneme babama baş sağlığı dilediler.
Sümeyye halam geldi bana sarıldı.
Zeynebim nasılsın senin için çok zor biliyorum.Sonra halamlarım dörtü geldi hepsi teselli verdiler ama acım dinmiyordu.
Kalabalık yavaş yavaş dağılmıştı.Güneş" Zeynebin acın büyük ama olay nasıl oldu."
Güneş hala ordu.dan otobüsle geliyorduk.
Yolun yarısına geldik gülüp eğleniyorduk.
birden ablamın sancısı tuttu.
Ambulansa haber verdik. Ambulans.Gelene kadar sakin olmasını söyledim.
birden elimi tuttu bana Zeynebim kızımı göremeyeceğim hissediyorum onu sana emanet ediyorum dedi.Sanki öleceğini biliyordu sonrası malum.
Anlatırken ablamı boğazım düğümleniyordu.
Sümeyye hala" Zeynebim ağlama takdiri ilahi".
Bebek nasıl" iyi hala biz gelirken hemşire Minele damar yoluyla mama veriyordu.Güneş" Zeynebim bebeğimiz be zaman çıkacak hastaneden"
Zeynep"Güneş hala bir hafta sonra çıkacak"
Sümeyye halam süt annesi benim zaten sütüm çok
Sümeyye halama sarıldım hala Allah razı olsun senden bende kara kara düşünüyordum.
Sümeyye hala"abi yenğe hadi biraz uyuyun biz burada bekleriz"
Annem yok Sümeyyem biz bu gece cenaze sahibi olarak bekleyelim.
Gülnur abla ve Hatice teyze gelmişti
Hatice teyze başsağlığı diledi annem babama.Hatice teyze" Sultan evlat kaybetmek zor Allah yardımcın olsun"
Annem"çok zor Hatice Allah kimseye yaşatmasın"amin dedi Hatice teyze...
Gülnur"az benimle gelirmisin
"Zeynep ne oldu Gülnur Abla"
Zeynep ben Ali adına özür dilerim.Zeynep Gülnur abla senin suçun değil
Artık takmıyorum öyle insanlarıKendini suçlama.bir kaç saat sonra Gülnur ablalar gittiler nihayet sabah olmuştu.
Ablamın cenazesini eve getiriyorlardı. Ambulans siren sesi kalbimi dağlıyordu ablamın çığlıkları kulaklarımdan gitmiyordu.
Cenaze geldi helallik alındı kabristana giderken daha fazla dayanamadım kendimi yere bırakacakken bir el beni tuttu gözlerim daha dayanamadı
Etraf karanlık oldu.Kendime gelirken sesler duyuyorum annemin çığlıkları Zeynebim sende bırakma beni.
Tamamem kendime geldiğimde anneme sarılıp ağladım. Annem korkma iyim ben yaşadıklarım beni sarstı.
Ablamın toprağa verdik başında annem babam ben bekledik biraz.
Mezarlıktan ayrılma zamanı geldiğinde ben hastaneye gidiyorum anne baba siz eve geçin baş sağlığına gelirler Mineli yalnız bırakmak istemiyorum.
Sultan hanım Zeynebim sen git tamam kızım.
Hastaneye gelirken sersemliyordum Allahım biraz daha dayanma gücü ver diye dua ediyordum hastaneye geldim hemen hemşireye Mineli sordum.
Hemşire "Zeyneb hanım merak etmeyin yeğeniniz gayet iyi" hemşire hanım görebilirmiyim"
Hemşire tabi tam ayağa kalkacakken birden sendelendim.
Hemşire" Zeyneb hanım tansiyonunu ölçeyim ondan sonra görürsünüz siz iyi görünmüyorsunuz.
Hemşire tansiyonumu ölçtü açlıktan tansiyonunuz düşmüş ben size kantinden bir şey alıp gelim.
Gerek yoktu hemşire hanım
Hemşire bu arada ben asel teşekkür ederim asel hanım size zahmet olmazsın ne zahmeti ZeynebAsel hemşire yemem için bir şeyler getirmişti.
Yemeye halim yoktu. Ama Minel için yemeliyim.
Bi kaç bişey yedim.
Ondan sonra Minelimi görmeye gittim camın arkasından onu izliyordum.
Sana teyze değil anne olacağım söz veriyorum.Ali den
Gülnurun takı dükkanına girdim beni görünce Ali sen ne zaman geldin.
Yeni geldim" Gülnur annemin haberi varmı yok daha bir bayanla konuşuyordu...
Gülnur Ali seni Zeyneble tanıştırayım
Arkadaşım Zeyneb.
Zeynep hanıma elimi uzattım elim havada kaldı.
Birkaç saniye gözgöze geldik gözlerini kaçırdı Zeyneb hanım.Ağlamış gibi bir hali vardı ama onun ağlaması umrumda değil.
Öfkeden deliye döndüm. hiçbir kadın elimi tutamazlık yapmazdım.
Bu kim oluyordu.Ben bunun hesabını verecek Zeyneb hanım çok gericisin aynen yaşlı Ninelere benziyorsunuz.
Hani çağda yaşıyoruz biraz modern olun sizin gibiler yüzünden ileri gidemiyoruz
Ali bey size Allah hidayet versin o zaman konuşalım bu dediklerini
Zeynep giderken Ali' Zeynebe yobaz dedim ayağıma bastı aaaa diye
Çığlık attım bunun hesabını vereceksin yobaz.Kokusuyla beni mest etmişti nasıl olurda yobaz bir insanın kokusuyla mest olurdum sinsi sinsi güldüm arkasından görüşürüz Zeyneb hanım.
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeni bölümü yazdım oy ve yorumlarınızı bekliyorum pile 16 lila mavisine kitabı yavmüje kitabımı okuyan kişilere gelsin iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYNEB'İN GÖZYAŞLARİ
Mystery / ThrillerKreş! Öğretmeni olan Zeynep ablası Meleğin ölümü ile hayatı bir anda değişen Zeynep yeğeni Nineler annelik yapar ama insanlar onun hakkında dedikodu yapar bir gün karşısına en yakın arkadaşının abisi Ali. Çıkar Zeynep aliden kaçar haram diye ama kad...