Zeynep'ten.
"Saat kaçtı bilmiyorum telefon çalıyor'du. kimdi. bu saatde arayan gözlerimi zor. açtım Minel'de. uyanacak Minel uyanmasın diye telefonu komidinin. üstünden aldım baktım özel numaradan kim olabilir'ki. Zeynep sen yine de aç telefonu açtım alo dedim ses gelmiyor'du. iki üç kere daha alo dedim yine ses yok gecenin. bu saatinde. arıyorsun ses vermiyorsun. sapıkmısın nesin bir daha arayıp rahatsız etmeyin kapatıyorum. "
"Kimsin. cevap verme'di.
gecenin yarısında sapıklarla uğraşıyorum Allahım sen bana yardım et bana."Kimsiniz. kardeşim gece gece sapıkmısınız lütfen bir daha beni. rahatsız etmeyin yoksa sizi şikayet edeceğim telefonu kapattım. "
"Kendi kendime konuşuyordum. nerde sapık dengesiz varsa beni. buluyor. "
"Allahım. bendemi var sorun. anlamadım'ki. gitti. Zeynep kimse kim. "
"O sırada. Minelin sesini duydum. baktım uyanmış beşiğine eğildim sessizce. etrafına bakıyor'du. "
"O Kadar tatlıydı'ki. parmaklarını. emiyor'du. beşiğinden kucağıma aldım.
" Açıkmıştı geceleyin biberonu yanıma almayı unutmuşum havada soğuk'tu.
Minel kucağımday'dı. beşiğinden battaniyesini. aldım Minelin üzerine. örtüm odadan çıkıp annemlerin odasının kapısına geldim kapıyı iki tıklattım saat gecenin. 3 çüydü Bi kaç kere tıkladım anne kapıyı açarmısın Minelin sütünü unutmuşum. ""Sultan hanım."
"Zeynebum. ne oldi kizum gecenin. yarısı Minele bişey'mi oldu. "
"Yok annem korkma Minelin sütünü. unutmuşum akşam üzeri Minel uyandı parmaklarını emiyor sana'da. zahmet olacak gece gece soğuk. havada Minelin sütünü hazırlarmısın."
"Sultan hanım."
"Zeynebum. tamam bekle üzerime bişeyler giyim geliyorum. "
"Tamam anne. bekliyorum çok geçmeden annem kapıyı açtı. "
"Sultan hanım."
"Zeynebum. ver bana Minelimu."
"Mineli anneme verdim."
"Annem uş güzel kizum sen açıktın'mı. nenen şimdi karnını doyuracak o ellerini severim Zeynep teyzene veriyorum seni ben mutfağa gidiyorum odana git havalar çok soğuk üşümesin."
"Annem mutfağa gitti bende odama gittim Mineli üşümesin diye. battaniyesini üzerine örtüm annemin gelmesini bekliyordum Minel hiç ağlamıyor'du. çok usluy'du. "
"Allahım. sana çok teşekkür ederim sessiz ve usluy'du. hiç ağlamıyor'du. uyandığını etrafına saçtığından Anlıyordum o sırada odamın kapısı açıldı annem içeri girdi. "
"Sultan hanım."
"Zeynebum. Mineli ver mamasını yaptım cici bebe ile annem Minele al kizum nenesi geldi karnınımı doyuracak senin annem Minelim aç ağzını Minel biberonu ağzına aldı. "
"Biberonu ağzına alınca şıp şıp emiyor'du.uş benim ba köpüğüm açıkmışmı severum senin ağzinu. "
"Minelin karnı doymuş'tu. annem gazinu'da çıkaralım oyle yatsın
annem Minelin gazinu çıkartı beşiğine yatır'dı. ""Zeynebum ben yatıyorum namaza Kadar uyuyayım 3 saat var daha."
"Tamam anne sen git yat namaza çağırırım anneme iyi geceler deyip yattım uykum gelme'di. Mineli beşiğinden alıp sevdim karnına öpücükler bıraktığımda gülüyor'du güzel kizum hanimiş benim teyzesinin bali sessizce kulağına fısıldadım teyzeyi daha çok seveceksin Ahmed deden tamam'mı anlaştık dimi Minel babamın adını duyunca kahkaha atmaya başladı
Minelim sen dedenin adını duyunca kahkahamı atıyorsun sen dedenimi daha çok seviyorsun dudaklarımı büzdüm Minel dudaklarımı büzdüğümü görünce Minelde dudaklarını büzdü neredeyse ağlayacaktı onun ağlamasını istemiyorumdum ağlamasın diye kahkaha attım benimle birlikte Minel'de. gülmeye başladı seni yerim teyzesinin ağlamasını istemiyormuş uş kuş ağızlı fındık burnunu yerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYNEB'İN GÖZYAŞLARİ
Mystery / ThrillerKreş! Öğretmeni olan Zeynep ablası Meleğin ölümü ile hayatı bir anda değişen Zeynep yeğeni Nineler annelik yapar ama insanlar onun hakkında dedikodu yapar bir gün karşısına en yakın arkadaşının abisi Ali. Çıkar Zeynep aliden kaçar haram diye ama kad...