1.3

1K 78 179
                                    

BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR.

Emre'den

Sabah sabah yine annemin beni azarlaması ile uyanmıştım pardon uyandırılmıştım.Mustafa deli dana gibi üzerime atlamıştı.Salak amınakoyim

"Kalk lan davar,ne uyudun amınagoyim"

"Ya sikecem senin yapacağın işi de seni de"

"Küfretme amınakodumun puştu"

"Doğru konuş sikerim belanı"

(Sabah sabah ne güzel diyaloglar iste aradigim iliski)

Annem kapıyı tabiri caizse kırarak içeri girmişti.Kafamı kaldırıp ona baktığımda ellerini beline koymuş ve kafasını olumsuz halde sallamıştı.

"Bu ne hal Emre?"

"Anne gözünü seveyim nasil bir karşılama bekliyon? daha yeni uyandım"

"Oğlum 2 saattir çağırıyorum hala yatıyosun"

"Anne ne yapayım Allah aşkına asker selamı mı vereyim sana nesin sen Seyit onbaşı falan mı?"

"Kalk yerini topla yardim et babana"

"Yeter Allahima kitabıma vuracam kendimi"

***

Arkadaşları ile otobüs durağına yakın bir parkta oturmuştu.Bir süre laklak ettikten sonra yavaştan kalkmış ve eve gideceğini söylemişti.Yeni gelen çocuk kurcalıyordu kafasını.Garip birisiydi arkadaşlarının daha ağır bir tabiri vardı, "ibne"

Hala anlayamıyordu Emre,neye dayanarak birine ibne diyorlardı.Fakat bunu dile getirse ona da ibne gibi bakacakları için susuyordu.

***

Annesi ve babası işteydi.Evde oturup film izliyor ve boş zamanının keyfini çıkarıyordu.Annesi işe gider gitmez evde şarkı açmış ve tüm odasını temizlemişti.Kitaplarını özenle dizmiş ve yerleştiremediği elbiselerini katlayıp dolaba koymuştu.İşlerini bitirdiğinde ise salona bakınmıştı.Annesinin bıraktığı parayı bulmuş ve hepsini almıştı.

"Biraz atıştırmalıktan birşey olmaz"

Aşağı inmiş ve  paranın amına koyacak kadar alışveriş yapacağı için vicdanını rahatlatmıştı.Üzerinde en sevdiği yeşil,çam ağacı desenli sweat'i vardi.Bunu seviyordu çünkü aşırı sevimliydi.

Aniden arkadan ittirilmişti.Yere kapaklandığında elini öne götürdüğü için eli altında kalmıştı.Aldığı şeyler yolun ortasına fırlamıştı.Emrenin yanında gezen çocuktu bu.Omuz hizasında saçları üstünde de siyah bir gömlek vardı.Yakasından tuttuğu gibi kaldırmıştı onu yerden.

"Selam kardeş"

"KÖR MÜSÜN LAN SEN?"

"Kes tatavayı,bak ne dicem sana sen karı mısın lan? bu ne renkli renkli giymişsin,gökkuşağı çoraplar,bilezik bilmem ne"

"Ne alakası var? KOLUM..."

"Adam ol oğlum!Bekle lan~"

"KAAN"

Aniden duyduğu ses ile ikisi de o yöne bakmıştı.Emre yolu hızla geçmiş ve koşaradım onların yanına gelmişti.

"Ne yapiyon amınakoyim ?"

"Abi valla öyle konuşuyoduk bişey-"

"Sen milleti ittirerek mi konuşuyon?"

"Kavga etmeyelim bu- herkesin önünde baba"

your lips my lips apocalypse,bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin