Rozdział 1

45 3 1
                                    

Był to ponury poranek , zaspana Lena jadła śniadanie ze swoim bratem Michałem,który opowiadał o tym jak zeszłej nocy jak pewna matka znalazła ciało swojej córki za blokiem, a sprawę tą powierzono ich ojcu. Lena spytała kto to był, a Michał odpowiedział że była to Patrycja Chyl, a Lena nic nie mówiąc uśmiechnęła się pod nosem.

Patrycja i Lena chodziły do jednej, Patrycja nie była lubiana, zawsze zaczepiała Lenke która ponad wszystko ceniła sobie spokój. Lena nienawidziła Patrycji.

Lena szczęśliwa wyruszyła do szkoły z bratem, po tym jak dotarli spotkali nauczycielkę historii która kazała Michałowi pójść ze sobą, zawsze miała wrażenie że cos ich łączy.

Cała szkoła była pogrążona w żałobie bo Patrycja mimo że nie była lubiana przez swoją klasę to przez inne klasy była uwielbiana. Wszyscy unikali Leny gdyż każdy ją uważał za nie zrównoważoną a niektórzy plotkowali że to Lena zamordowała Patrycję gdyż to ona miała do niej najgorszy stosunek. .

Przez wszystkie lekcje Lena była szczęśliwa jak nigdy wczesniej, aż nadeszła lekcja wychowania fizycznego gdyż wtedy Lena nie była szczęśliwa, ona była w stanie błogości ponieważ jej wuefistą był Jacob Straüss na punkcie którego miała obsesje i skrycie go kochała.

Po skończonych lekcjach Lena doszła do wniosku że idealnym dopełnieniem tego wspaniałego dnia będzie stalkowanie jej obiektu westchnień. Pan Straüss zostawał się do późnych godzin w szkole gdyż miał ważny projekt a Lena w tym czasie wykradła kluczyki do jego samochodu i go otowrzyła ukrywając się na tylnim siedzeniu gdzie zobaczyła koszulkę w której Pan Jacob dziś ćwiczył, była cała mokra od potu. Od razu ją wzięła i przystawiła do nosa po czym się zaciągnęła odorem potu z tej koszulki. W ułamek koszulki jej mózg wypełniła nie możliwa do wypowiedzenia ilość dopaminy, Lena była na odlocie jakiego żadne narkotyki nigdy nikomu nie dały. Po chwili zaciągania się nie zwykle podniecona Lena położyła się i włożyła sobie rękę w spodnie, i zaciągając się koszulką brutalnie się masturbowała, a po chwili osiągnęła szczyt i doszła.

Zmęczona i spocona leżała na fotelach jednak po godzinie wstała i dostrzegła że do samochodu zbliża się jego właściciel. Spanikowana nie wiedziała co robic było już za późno by wyjść więc ukryła się między siedzeniem przednim a kanapą przykrywając się leżącym obok workiem na śmieci, a po chwili samochód ruszył.

Po około 10 minutach auto sie zatrzymało, Lena myśląc że to okazja na wyjście z kłopotów po chwili opuściła auto jednak spostrzegła że nie znajduje się pod domem Straüssa tylko na obrzeżach miasta, rozglądając się zauważyła Pana Jacoba znikającego za rogiem wraz z jakąś dziewczyną nie wiele myśląc powoli za nimi ruszyła. Kiedy była juz na tyle blisko zeby móc ich dostrzec wychyliła się i zobaczyła coś co obróciło jej zycie o 180 stopni, gdyż ujrzała tam Pana Jacoba który obmacywał ta dziewczynę, ale cos było nie tak gdyż z jej piersi wyciekała krew. Nagle Jacob obrócił się w jej stronę a ona spanikowana odwróciła wzrok i uciekała z prędkością jakiej nigdy wczesniej nie osiągnęła.

Po około godzinie dotarła do domu i położyła się w łóżku a w jej głowie powstawał plan który miał zmienić życie jej i jego....

Joachim Straüss- Miłość czy przestępstwo?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz