Lena postanowiła posłuchać się mędrca. Wchodząc do domu nikogo nie zastała, w sumie to i dobrze. Gdy kierowała się w stronę piwnicy jej telefon zawibrował , miała to zignorować ale uległa i postanowiła odebrać, na ekranie wyświetliło się imię Julka Szponar
Głośno westchnęła i odebrała.
- Halo?
- Lena!!!! Słuchaj dzisiaj jest niezła biba w skr!!! Mam kolege który pomoże nam się tam dostać!!!! Dawaj idziemy!!!! Dzisiaj 20!!!! Masz być tak odjebana że aż sama będziesz miała się ochotę wyruchać!!!!Lena po długich namowach Julki zgodziła się. Patrząc na zegarek zauważyła że jest już godzina 18 więc miała mało czasu, więc szybkim krokiem zeszła do piwnicy i wzięła 10 g koksu i szybko uciekła.
Biegnąc po schodach usłyszała głośne i dzikie jęki, miała to zignorować bo myślała ze to jej rodzice ale po chwili usłyszała głos który brzmiał jak głos nauczycielki od historii. Szybko wyciągnęła telefon i włączyła snapa i bardziej uchyliła drzwi i wszystko nagrywała, miała ochotę zwrócić wszystko ale robiła to dlatego żeby mieć haki na nauczycielkę i Michała.
Sądząc że tyle wystarczy wzięła telefon i cicho udała się do swojego pokoju po czym włączyła telefon i zapisała snapa w memories, nie chciała patrzeć jak Michał bierze od tyłu grubą nauczycielkę historii.
Była godzina 19.50 i Lena dostała SMS od Julki że już czeka pod domem. Lena spojrzała na koks który wcześniej zabrała i postanowiła wciągnąć.
Wsiadając do samochodu poczuła kłucie w nosie ale to zignorowała.
Po dotarciu na miejsce dziewczyny zostały częstowane kieliszkami wódki, następnie udały się do stołu z wędlinami by zasięgnąć po zagryzkę, Lena wzięła wielki pęt kiełbasy a Julka schowała do torebki boczek.
Lena i Julka oddaliły sie od siebie. Julke bajerował jakiś popularny łysy patus który był ubrany w komplet z adidasa, każda laska na to leciała. Natomiast Lena szukała zdobyczy na dzisiejszą upojną noc, odwołało jej po narkotykach które zażyła, chciała uprawiać seks mimo iż jest nie legalna i chciała jak najdłużej trzymać dziewictwo.
Lena sie zanudzała, jej kuzynka sie teraz pewnie rucha bo znikła z Seba kilkanaście minut temu.
CZYTASZ
Joachim Straüss- Miłość czy przestępstwo?
FanfictionWygląda na zwykłego nauczyciela wychowania fizycznego ale to tylko pozory. Co się stanie jeśli jedna osoba dowie się jaki jest Joachim? Jak postąpi? Wybierze związek z wymarzonym nauczycielem czy dobro społeczeństwa?