BENİM BİR KIZIM OLAMAZ...

39 3 0
                                    

Koşarak babamın yanına gittim...

(ARKADAŞLAR BU ARADA MALFOYLARA ÖZEL EBEVEYNLERİ İLK GÜN FALAN ONLARI GORMEYE GELEBİLİYOR.)

-Baba...

Lucius: Baba?

-Sensin seni buldum.

Lucius: Sen ne saçmalıyorsun. KENDINI MALFOY MU ZANNEDİYORSUN...

Draco: Baba bende öyle dedim ama cidd-

Lucius: Sus DRACO sen ne saçmaladığının farkında mısın...

Hemen cebimdeki evlatlık belgesini gösterdim...

Lucius: Ben uzun zaman önce seni başka bir aileye verdim artık benim kızım değilsin BENİM BİR KIZIM OLAMAZ...

Bana gerçek babamın bunu demesi içime oturmuştu... Bi anda gözlerim doldu.

Narcissa: Lucius o bizim kızımız... Şuan burda bak lütfen ona kötü davranma...

Lucius: Narcissa ben kız çocuk istemiyorum... Benim kız çocuğum olamaz.

-Niye istemiyorsun Baba...

Lucius: Bana baba deme burda herkes seni bulanık olarak bilecek TAMAM MI!?

-Bulanık?

Draco: Iyy benim ikizim Bulanık olarak mı bilincek.. Ayy bana biseyler oluyooğ

Lucius: Draco!!!

Narcissa: Ama şeçmen sapka onun bir MALFOY olduğunu söyledi herkes onun malfoy olduğunu biliyor.. Böyle dememiz bizim ailemizi kirletmez mi?

Lucius: Ne bu şeçmen şapkaya başlıycam...

Ben bir anda mutlu oldum çünkü bence zorla olsada beni kabul edeceklerdi... Aslında eski ailemi daha çok sevdiğimi fark ettim...

Lucius: Haklısın Narcissa ailemizi bu pis küçük yaratık yüzünden batıramam.

Bana pis küçük yaratık dedi!? Ben senin kızınım be adam?

Lucius: Tamam seni herkes Draco'nun ikizi olarak bilsin. AMA SAKIN GÖZÜME GÖZÜKME.

-Tamam çok teşekkürler Baba

Lucius: Ayrıca kimse olmadığı zaman bana SAKIN BABA DEME!

Üzülsem mi sevinsem mi bilememiştim...

Kafam ile onaylayıp orayı terk ettim...

Arkamdan Draco geliyordu.

Draco: Aria dur bekle.

-Efendim.

Draco: Babamızın dediklerine takma bana da böyle yapıyor yapısı böyle sinirli...

-Sadece biraz kırıldım neyse sorun değil ikizim ehehe

Draco: İkizim diyince garip hissettim ilk defa kardeşim olduğunu öğrendim..

-Sizi bulmak için baya çabaladım seni beni büyüten ailem ile de tanıştırayım bi ara.

Draco: Benim ikizim olarak iyi mi yaptın kötü mü bilemem... Olur tanıştır.

-Niye ya aa

Draco:Gel ortak salona gidelim seni arkadaşım ile tanıştırcam daha yeni tanıştım.

-Tamam hadi gidelim.

Slytherin ortak salonuna doğru yürüdük yürürken kendimiz hakkında sohbet ettik gerçekten ikizimi çok sevmiştim. Çok iyiydi.

Draco: Riddle gel bak seni ikizim ile tanıştırcam.

Tom Riddle: Efendim Draco tamam geliyorum.

Riddle bana çok korkutucu geliyordu. Nedense ondan korkmuştum.

Tom Riddle: Merhaba Ben Tom.  Tom RİDDLE.

-Merhaba! Ben Aria. Aria MALFOY.

Draco: Sana kardeşim olmadığını söylemiştim ama öğrendim ki bir ikizim varmış açıkçası bende bilmiyordum supriz oldu.

Tom Riddle: Kız kardeş mi? Erkek kardeşin olsa daha iyi olurdu.

-Ne yani kız kardeşi olamaz mı sizin şu kız erkek ayrımınızı anlamıyorum.

Orayı terk ettim gerçekten o Tom denilen varlıktan nefret ediyordum. Çok sinir bozucu bir tipti aynı babam gibi. Draco onla nasıl arkadaşlık kurabiliyorsa...

Odama çıktım çünkü eşyalarımı yerleştirmem lazımdı biz Draco ile kalacaktık.

Annem öyle ayarlamıştı. Diğerleri kızlar bir odada erkekler bir odada şeklinde kalıyordu. Ama MALFOY olmak özel bişeymiş galiba...

Eşyalarımı yerleştirdim. Ve daha sonra Draco geldi yanında o gıcık çocukta vardı...

-Sen niye geldin!?

Tom Riddle: Sana mı sorucam?

Draco:Aha kavgaağ

-Seninle uğraşamam kendini bişey sanıyorsun.

Dedim ve odadan çıktım onunla 1 saniye daha aynı havayı soluyamazdım..

Hermoine'yi gördüm hemen yanına gittim...

-Hermoine selam

Hermoine: Selam naber

-Fena değilim sen

Hermoine: Ben iyiyim de bişey mi oldu.

-Yok bisey olmadı gereksiz bir insan moralimi bozmaya çalıştı sorun yok.

Hermoine: Takma buradaki insanlari ya bazıları gerçekten çok gıcık...

Gülmüştük çok eğleniyordum Hermoine ile sohbet ederken.

Bi anda elimi cebime attim evlatlık belgem yoktu hemen odama çıktım çekmeceme baktım yoktu..

Onu kaybetmemeliyim eğer biri bulup öğrenirse benim başım yanar...

Sonra bi anda aklıma geldi. Onu babama göstermek için vermiştim. Babam da sinirle yere atmıştı bende üzüntüyle almayı unutmuştum. Koşarak oraya gittim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GÜZEL BİR YERDE BIRAKTIM EHEHE
OY VERMEYİ UNUTMAYIN...

SEVİLİYORSUNUZ ☆

Saklanan Sırlar (TOM RIDDLE İLE HAYAL ET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin