sambung pt2 ya Aideul kepanjangan banget sumpah kalo chapter 1 nya ga dipotong😫
yoo better kite terusin aja deh
.
.
.
Ding Dong Ding Ding~*
*Hagseub sigan-i sijagdoel ttae modeun hagsaengdeul-i gagjaui sueob-e deul-eogadolog yocheonghaessseubnida*
Bunyi bel sekolah dan panggilan kepada semua pelajar untuk masuk ke kelas masing-masing kerana waktu pembelajaran akan dimulakan.
satu persatu pelajar masuk ke kelas dan mengambil tempat duduk masing-masing dan menunggu seongsaengnim waktu pelajaran pertama mereka masuk ke kelas.
Semua murid di kelas WonSun sudah duduk dengan rapi, setelah itu seorang guru pria masuk ke dalam kelas dan mereka mengucap salam...
"좋은 아침입니다 선생님"
"Joh-eun achim-ibnida seonsaengnim" ucap mereka beserta duo WonSun. (ya kali ga bagi salam)
"Ne, selamat pagi juga, kalian bisa duduk" balas guru pria itu.
"Sebelum kita mulakan pelajaran saya di informasikan bahawa ada dua pelajar baru yang masuk ke kelas kita" sambung guru tersebut.
"Boleh dua murid yang bernama Yang Jungwon dan Kim Sunoo berdiri dan perkenalkan diri kalian kepada kelas"
"Ne" ucap Jungwon dan Sunoo bersamaan.
"Annyeonghaseyo, nama aku Yang Jungwon Ibnida, hehe😊" ucap Jungwon dengan kekehan di hujungnya menampakkan deretan gigi kelincinya dan lesung pipi yang muncul malu-malu.
"Annyeonghaseyo, nama aku Kim Sunoo ibnida" ucap Sunoo sambil melambaikan tangan kepada teman sekelasnya tidak lupa eyesmilenya.
hampir ke semua murid di kelas tersebut memekik gemas setelah pekenalan dari Jungwon dan Sunoo.
"Kyaa Giyowo😆" ucap seorang murid perempuan
"Yang satunya kayak kelinci yang satu lagi kayak rubah, mana lagi gemoy kedua-duanya" ucap seorang murid perempuan yang lain.
"Minta id kakaotalknya dong cantik" goda seorang murid lelaki yang kek om genit.
"Neng ada pacar ga?" rayuan dari seorang pelajar perempuan yang dikenal tomboy di kelas itu.
Dan seperti itulah omongan murid di kelas 10hagnyeon A.
"Udah udah, oh iya kamu berdua boleh panggil saya Seokjin-ssaem, kalian udah boleh duduk ya" ucap Seokjin yang dikenal sebagai guru berhati lembut kepada anak muridnya.
"Ne Seokjin-ssaem~" balas Jungwon dan Sunoo.
.
.
Kring~*
.
.
"Okey~ mari kita mulakan pelajaran kita ya~" kata Seokjin.
"Ne~" sahut anak anak muridnya.
FYI* Seokjin mengajar matapelajaran budaya dan sejarah Korea dan sub mapel Kulinari.
.
.
Kring~*
*Urineun drop it like hot, hot, hot
KAMU SEDANG MEMBACA
TAKE MY HAND [JAYWON]
FantasyJungwon tidak mengetahui bahawa energi Mana nya di segel oleh Samchon dan Harabeoji nya. "Kekuatan yang tersegel di dalam dirimu terlalu kuat nak jangan terburu-buru untuk mendapatkannya" ucap kakek penjaga gunung yang misterius "Apa yang Harabeoji...