5

4 1 0
                                    

Jakmile usedly ke stolku pro dva a nikdo kromě nich venku na terase neseděl, byl to jako ráj na zemi, nikdo kolem nich jenom nádherný výhled, čaj a spousty učení. Epirus vzal první knihu Vše o všech magií. „Jed docela tenká"Řekl Láďa,
Epirus se na něj podíval pohledem, jako kdyby ho chtěl zabít, pak spustil „250 STRÁNEK TI PŘIJDE MÁLO?”. Pak se láďa jenom hlasitě zasmál, jenom lehce zvedl oči v sloup „Ale prosím tebe vždyť pro tebe to musí být hračka“.
Epirus otevřel knihu a už radši nic nekomentoval, když v tom se ozval jemný ženský hlas „co si dáte?“. Epirus zvedl oči od knihy a uviděl krásnou ženu, Epiruse to zaskočilo a nedokázal ze sebe vydat ani hlásku. Naštěstí pro něj Láďa zbořil trapné ticho a Epirovo trapné zírání na servírku slovy „dáme si jižní vítr oba". Servírka si to jen poznamenala do notýsku a odkráčela zpět do čajovny. Epurus stále zíral na místo kde stála ta krásná servírka, Epirus se pak probral z jeho menšího tranzu se slovy „no nic jdem se učit" A začal číst první kapitolu zákony, pravidla a ne/bezpečnost magie. Mezitím co se Epirus zabral do čtení Láďa sáhl po další knize Anatomie lidí a začal první. Kapitolou jak Belmar nařídil. Po asi 10 minutách  přišla zas ta samá servírka s čajem a jen co to položila odešla a Epirus se ani neohlédl tak mic byl zabraný do knihy ale Láďa poděkoval a Epirus vzápětí za ním. Po dopití čaje a dočtení první kapitoly se Láďa zeptal „hele nevadilo by ti kdybych ti říkal jen Epi? Epirus zvedl oči a pokrčil rameny, že je mu to jedno.
Láďa: No dobře Epi, potřebuju to vysvětlit a dal před Epiho Anatomii lidí.

Epi se podíval na první kapitolu a zeptal se ho s úsměvem na rtech „co na tom nechápeš?"
Laďa: no já chápu kritické body a kdy má smysl se ještě snažit a když mu mám mu uknčit trápení, ale absolutně nechápu co znamená rozložení magie tělem. Epi spustil „hele jde o to, že tělem ti proudí magie a všechno je částečně tvořeno magií a proto máš na těle body kudy ta magie proudí nejvíce. Když se koukneš tak vidíš je veprostřed na úrovni břicha má ten největší a je podle všeho způsobené aby se ta magie rozprostírala rovnoměrně, ale mágové mají těch bodů více protože jejich hlavní bod je příliš velký a tak a musí to tělu zlehčit protože lidská těla nejsou uspúsobená mít tolik magie v celém těle na ráz začaly by nám pak odumírat orgány a taky by jsme začali šílet, proto mágové mají těch bodů hned několik, jen co to Epi dořekl tak se na Láďu usmál a nadšení mu jen sršelo z očí .
Láďa jen na to koukal s přimouřenýma očima se zamyšleným výrazem a přitom měl přiložené dva prsty pravé ruky na svém spánku. Epi se ho pak zeptal „chápeš to neboo?" Epi ani nestihl doříct větu když ho přerušil Láďa „jo chápu to, jen jak poznám kolik magie mnou proudí? " Epimu spadl úsměv a hluboce nadechl a řekl „ nemám sebemenší tušení". Pak se na sebe podívali a zasmáli a pak se Láďa zvedl ze židle a zavřel knihy se slovy „pomalu pujdem".
Epi se hned ohnal „ proč? Vždyť jsme tu sotva chvíli". Pak Láďa ukázal na městeské hodiny které ukazovali 6 hodin odpoledne. A tak se oba zvedli a šli tou samou cestou zpátky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 26, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

V náruči smrti Kde žijí příběhy. Začni objevovat