KAREKTERLER

2.7K 54 14
                                    

DEFNE
Kırılgan,Duygusal,Kıskanç,İnatçı ailesinden nefret ediyor. Tek dileği bu aileden kurtulmak. Artık dayanamıyor her canı sıkılınca onu döven babasından bunu gülerek seyreden annesinden gece yarısına kadar içen sonra ona dokunmaya çalışan abisinden bıkmış. Her sabah yediği dayak yüzünden ağrılara uyanmaktan yaraları sızlarken onlara hizmet etmekten.

Bunların haricinde bütün günü odasında geçirip sadece çizim yapıyor. Konuşmayı sevmiyor bu hayata ki tek hayali bir gün bu evden kurtulup bu kabustan uyanmaktı.

Mirza
Sert,İnatçı,Kıskanç,gülmeyi pek sevmeyen herkeze karşı sert en büyük abi
şirketin başında alanında en iyilerden mimar
kardeşlerine çok önem verir tek bir tanesi hariç defne ondan haz etmediği gibi pek sevmiyor.
Yaşı 30

Mert
Sert,Sinirli yerine göre değişen bir karekteri var yerinde gülen ama pek labalilikten hoşlanmayan çalışmayı çok seven amerikada okul birinciliğiyle mühendis oldu. Şirkete abisiyle çalışıyor. Onun bu hayata en değer verdiği şey ailesi onun için aile çok önemliydi. O ailede tek sevmediği kişi defneydi.
Yaş 27

Ayaz
İşkolik,agresif isine çok değer veriyor. Doktor sabahı akşamı hastanede geçiriyor. Eve sadece uyumaya gidiyor. Fazla kalmadan geri hastaneye gidiyor. Evdekilerde kaçıyordu. Daha doğrusu defneyi daha az görmek için. Onun için sadece kardeşleri vardı.
Yaş 25


Burak
Güler yüzlü,eğlenceli bir karekteri var. Her olaydan gülecek bir şey buluyor hayatı eğlenerek geçiriyor.
Üniversite 2 işletme okuyor.
Annesini çok seviyor. Abilerine çok değer veriyor ailede en çok sevdiği ve eğlendiği arda. Ailede tek sevmediği ve kıcık olduğu hatta nefret ettiği kişi defneydi.
Yaş 23

Arda
6 yaşında abilerini çok seven ama defne den korkup yanına dahi gitmiyor hiç sevmiyor.

Ahmet bey
55 yaşında sert otoriter bir karakter ve oğularını kendine göre yetiştirip büyümüştü. Karısına ilk gün ki gibi aşıktı.

Sinem hanım
49 yaşında güler yüzlü oğularını çok seviyor. Çocuklarının arasında hiç ayrım yapmaz sadece kızı hariç onu bir türlü oğularıyla bir tutamıyordu.

25 oy gelince bölüm atmaya çaşlıcam

Öz AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin