Keyifli okumalar :)
Herkez ayaklanmış kapının önünde vedalaşıyordu.
Miran "çilli iyileşsin ilk fırsatta geliyorsunuz" derken mirzaya sarıldı.
Mirza dan ayrılırken defne "abi yaa" dediğinde defne'nin burnunu sıkıp sarıldı.
Defne gülerek karşılık verdi.
Miran dan ayrılıp cemreye sarıldı.
Aram kollarını açınca "düşünmem gerek" dedi.
Aram "demek öyle" derken defne gülerek sarılmak isteyince "düşünmem gerek" dedi.
Defne tebessüm edip yanın da duran eymen'e sarıldı.
Eymen sarılırken "dikkat et kendine" dedi.
Defne başını sallayıp "sende" dediğinde Eymen tebessüm edip saçlarını öptü.
Emir gülerek "defne sana borcum var sayende kaç senedir peşinde koştuğum formayı aldım" dediğinde defne sarılırken "boş ver o kadar önemli bir şey yapmadım." Dedi.
Burak "hiç önemli değil yaa nolucak emircim kaç senedir peşinde olduğum formayı ve gözümden sakındığım formamı aldın ne var" derken defneye bakıyordu.
Defne elini üstüne sürtüp "ohh iyi yapmışım" dediğinde herkez onun bu haline gülümsedi.
Baran gülerken "hanım ağam mardine gidip tozunu attıralım ellalem hanım ağa görsün ne diyosun" dediğinde defne bakışlarını babasına çevirdi.
Ahmet bey başını sallayınca barana dönüp başını salladı.
Barana sarılırken "orda senin gibi yakışıklı ağalar var mı.." lafını tamamlayamadan sustu.
Baran onun bu haline gülerek'ken defne baran dan ayrılıp yutkunarak arkasını döndü.
Tatlı tatlı gülümsemeye çalıştı.
Ama bütün abilerin hatta yiğit'in ona olan kıskanç bakışları altında tekrar barana dönüp "yada boş ver zaten etrafım da fazlasıyla yakışıklı var" dediğinde onur yağız ve baran onun bu haline güldü.
Defne son olarak yiğite sarıldı.
Yiğit "bir daha öyle şeyler duymim külahları değişiriz" dediğinde defne ayrılırken sadece yiğitin duyacağı şekilde "bir daha yemez" dedi.
Yiğit onun bu haline gülerek'ken mirza "hadi defne" dedi.
Defne abisinin kıskandığını anladığı için ikiletmeden amcaları ve yengesi'yle vedalaşıp mizgin hanımın elini öptü.
Mizgin hanım tepki vermeden kapı dan çıktı.
Defne abilerine dönüp "beni pek sevmedi" dediğinde mert defne'nin üzelmemesi için "yok yaa gülüm dalgındı biraz ondan."
Eymen "mert haklı ondan" dedi.
Miran "hadi allaha emanet olun" dediğinde sırayla dışarı çıktılar.
Mirza miranın ses tonundan ne dediğini anlayıp peşinden gitti.
Miran köşeye çekilip arkasında ki mirzaya döndü.
Mirza "buyur kardeşim dinliyorum" miran derin bir nefes alıp "unutum sanma ne olduğunu anlatacaksın" dediğinde mirza sabah olanlardan bahsettiğini anladı.
Mirza sıkıntıyla "ben hallediyorum" dedi.
Miran sinirle "ben sen halledemezsin demiyorum" mirza sinirlenmemek için derin nefes alıp "miran uzatma..." miran lafını bölüp "bak 4 5 ayda olsa benden büyüksün saygısızlık yapmak istemiyorum..." derin bir nefes alıp devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz Ailem
Teen Fiction17 yılının yalandan ibaret olduğunu öğrenen bir kız Bakalım bu kız yeni ailesine alışabilicek mi? Biraz farklı bir şeyler yaptık hadi bakalım... Klişe değildir. "!!!Kapak fotoğrafın da ki kız karakter değil, karakter tamamen sizin hayaliniz.!!!!"