8.BÖLÜM

533 37 4
                                    

Oy sınırı var 30 oy gelince bölüm gelicek

İyi okumalar dilerim oy ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler :)

Defne cemreyle miranı düşünürken "acaba neden mir dedi "
Bunları düşünürken gözleri kapandı.

-----------------------------

Defne sabah gözlerini annesini sesiyle açtı.

Sinem hanım "kızım kahvaltı yapıcaz eğer istersen buraya da göndere bilirim nasıl hissediyorsun" derken saçlarını okşadı.

Defne "iyiyim aşağı inicem" derken ayılmaya çalışıyordu.

Sinem hanım "tamam elini yüzünü yıka gel" diyip odadan çıktı.

Defne dikkatli şekilde yerinden kalkıp banyoda elini yüzünü yıkadı.

Banyodan çıkıp dolabın karşısında durdu.

Rahat ve güzel giyinmek istiyordu.

Gözüne beyaz çiçek işlemeli elbise takıldı. Sade ve güzeldi.
Elbiseyi giyip altına siyah sandalet giyip saçlarını düzleştirip önden iki tutamını arkada tuturdu.

En son mirza dan aldığı kolyesinide taktı.

En son mirza dan aldığı kolyesinide taktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yavaş adımlarla odadan çıktı.

Merdivenlerin başına gelince yukarıda ki merdivenlerden adım sesleri geldi.

Aram defneyi görünce "günaydın gülüm de bu ne güzelik" derken yavaşça defneyi kucağına aldı.

Defne "ben yürürdü..." aram lafa girip "biliyorum sen yürürsün ama ben yavaş hiç bir şeyden hoşlanmam bak hızlıca indik" derken merdivenin son basamağını indi.

Defne gülerek "teşekkür ederim" dedi.

Aram salona girince "cümleten günaydın."

Defne de "günaydın" dedi.

Salonda mert, mirza, miran, ahmet bey, ayaz, burak ve emir vardı.

Aram defneyi koltuğa indirip "kızım sen kaç kilosun" dedi.

Defne "48 neden ağır mıyım" dedi.

Aram "yoksun ha taşımışım ha taşımamışım çok hafifsin" dediğinde defne "burak abimde aynı şeyi söylüyor."

Salona konuşarak baran, eymen ve yiğit girdi.

Yiğit gülerek "günay..." lafını tamamlayamadan defneyi gördü. "... vayy bu sabah çok güzelsiniz leydim" derken defne'nin elini tutup öpecek'ken mirza defnenin elini tutan eline vurdu.

Öz AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin