♪1♪

51 4 0
                                    

І знову дзвонить будильник.
*І знову іти в це пекло*.
Думає Чімін
Він встав і почав збиратися у школу.  Він одягнув своє улюблене худі,чорні джинси, білі кеди, одягнув червону шапку, взяв свій старий телефон і вийшов з кімнати.

Як тільки він вийшов зразу почув крики і звук розбитого скла.
*Коли ці алкаші припинять пити?*
Подумав Чімін. Він спробував тихо прослизнути вітальню,але як завжди все пішло не по плану.
—Ку..ік.ди намлився?
Путаючись в словах спитав батько.
—Хіба це важливо? Вас нічого окрім алкоголю не цікавить!
Сказав Чімін.
—Як ти..ік. смієш тк з мною розмолвяти?
Почав лепетати батько підходячи до сина
—А як ви народивши мене смієте так зі мною поводитися?!
Крикнув Чімін і вийшов з дому. Услід він чув п'яні крики батька.
*Ну хоча б по обличчю не отримав*
Усміхаючись думає Чімін.
Через 10 хв він уже був біля воріт школи.
—Дивіться хто прийшов!
Звідусіль чувся сміх. Це був Джек. ,,Гловарь" шкільної банди. Із самого переводу Чіміна вони його не злюбили.
—Це ж наш колобок!
Звідусіль знову сміх. Чімін піджав губи і спробував пройти мимо.
—Я іще не договорив.
Сказав Джек і смикнув Пака за руку. Він уже замахнувся як почув голос за спиною.
—Проблеми?
Всі обернулися на того,хто це сказав. Це був хлопець весь в чорному з каштановим волоссям.

Поруч з ним ішов ще один хлопець також весь в чорному. Проте він не звертав ніякої уваги на те,що твориться навколо. Він мовчки іде в навушниках.

—Ніяких проблем.
Зло прошипів Джек і відійшов від Чіміна. Хлопець окинув Чіміна зацікавленим поглядом і направився в школу засунувши руки в кишені. Інший просто мовчки продовжив іти.
—Я з тобою ще не закінчив.
Зло сказав Джек і пішов зі своїми шавками в школу. Чімін видихнув і також направився в школу. Він прийшов в клас по дзвінку. Тільки він сів за свою останню парту як в клас зайшов вчитель з директором.
—Доброго ранку усім.
Привітався директор.
—Сьогодні хочу повідомити вам чудову новину. До вас в клас перевелися новенькі. Знайомтеся діти це Мін Юнгі і Чон Чонгук.
З цими словами в клас зайшли ті новенькі,яких вони зустріли на вулиці. Весь клас почав перешептуватися.
—Не хочете представитися?
Запитав директор.
—Не бачу в цьому потреби.
Відповів Юнгі.
—Я Чон Чонгук. Мені 19. Радий з вами познайомитися.
Представився Чонгук і поклонився
—Чудово. Сподіваюся ви подружитеся.Тоді проходьте і сідайте на вільні місця.
Хлопці огледіли клас і сили за останню парту поруч з Чіміном.
Як тільки директор вийшов у клас залітає хлопець з синім волоссям, в білій футболці і джинсах.

Ти мій всесвіт🌌Where stories live. Discover now