7

277 28 12
                                    


"Burada olduğum sürece kimse seni incitemez, Takemitcy.."

Takemichi yorgundu. Kavga boyunca sadece dövülmüştü. Elbette Chifuyu onu yapa bildiği kadar korumuştu, ama Baji'yle birlikte Haitani kardeşlerine karşı çıktıklarında yanlız kalmıştı. Chifuyu'ya minnettardı. Bu yüzden ortaklar ya, her zaman bir birlerini koruyacaklarına söz vermişlerdi.

Ama Takemichi şuan Mikey'nin koynundaydı.

Mikey Takemichi'yi motora bindirmiş sonrasında kendi evine ve odasına kadar götürmüştü. Takemichi'nin kendi gezecek kadar hali yoktu. Ama Mikey için endişeleniyordu. İçeri girdikleri zaman Mikey Takemichi'yi nazikçe koltuğa koymuş ve bir dolabı karıştırmaya başlamıştı..

"M-Mikey-kun.. sen iyi misin?.."

"Benim için endişelenme Takemitcy. Bu benim için hiç birşey."

Sesi kararlıydı.

Takemichi daha fazla soru sormadı. Ve ayağa kalkmaya çalıştı. Yüzüne, kafasına, karnına yediği dayaklar yüzünden kalktığı gibi geri yatmış ağzından küçük bir inleme kaçırmıştı. (Sapıkça değil ağrıdığı için)

Mikey dolabtan bulduğu ilk yardım çantasını hemen kapmış ve hızlı adımlarla Takemichi'nin yanına gelmişti. Takemichi suçlu hissediyordu..

Mikey'e yardım etmesi gereken oydu. Mikey'nin yaralarını sarması gereken de oydu.

Takemichi'nin gözleri dolmuştu. Ağlamak istemiyordu. Ama dayanamadı..

Mikey için gerçekten kötü hissediyordu. Onu bile koruyamıyorsa, başkalarına ne yararı olacaktı?

Mikey yüzünü asmıştı..

Elindeki çantayı yere koydu ve hemen Takemichi'ye sarıldı..

"İstediğin kadar ağla buradayım.. içinde tutmana gerek yok. Sen elinden gelen herşeyi yaptın."

Sesi hem nazik hemde kararlıydı.

"Burada olduğum sürece kimse seni incitemez, Takemitcy.."

(As long as I'm here no one can hurt you. Aglicam)

Takemichi Mikey'nin sözlerinden sonra sakin ve iyi hissediyordu. Ağladığı süre boyunca daha fazla konuşmamış sadece sarılmıştı.

Sıcacıktı.

Takemichi sonunda Mikey'den ayrıldığı zaman daha rahat oturdu. Mikey ilk yardım çantasından gerekli olanları almış, meleğinin yüzündeki yaralara pansuman yapmaya başlamıştı.

Yüzünde pansumanı bitirdiği zaman

"Takemitcy sana dokuna bilir miyim? Neren ağrıyorsa orana pansuman yapacağım.."

"Tamam.."

kollarına boylu boyunca dokunmuştu. Sonrasında çiğinlerine, parmaklarına kadar dokunmuş kırık yada ezik olduğuna bakıyordu. Kaburgalarına sonrasında karnına doğru.

Karnına dokunduğu zaman Takemitcy acıyla inlemişti. Mikey Takemichi'ye baktıktan sonra üniformasının düğmelerini açmaya başladı. Sonrasında t-shirt'nü kaldırıp karnına baktı. Bazı yerlerde morarmalar vardı..

Shin abisi çoğu zaman eve yaralarda dönerdi. Mikey bazen ona yardım eder bazense sadece izlerdi. Belki de bu yüzden bu konularda iyiydi. Takemichi'nin canını yakmadan pansuman yapıyordu. Bu çok hoştu.

Sonrasında yeteri kadar pansuman yaptığını düşünen Mikey, ilk yardım kutusunu yerine koyacağı sırada Takemichi bileğinden tutmuş onu durdurmuştu..

"Mikey-kun.. kafanızda hala kan var eğer pansuman olunmazsa mikrop kapa bilir!"

Telaşla söylemişti. Çünkü bir filmde mikrop kapma olayını görmüş gerçekten korkmuştu. Endişesi gözlerinden okunuyordu.

Mikey gülümsemiş ve hiç birşey demeden çantayı Takemichi'ye vermişti.

Takemichi kendini bildi bileli her zaman dövülen biri olmuştur bu yüzden pansuman onun işi!

Pamukla kanları silmiş ve pansumanını dikkatlice yapmıştı. Mikey'de sadece onu izliyordu. Takemichi işine o kadar odaklanmıştı ki fark etmemişti bile! Sonunda pansuman bitince bir biriyle buluşan iki çift göz vardı..

Takemichi kızarmıştı. Mikey'se sadece sırıtıyordu.

"Benim için endişelendin mi Takemitcy..?"

Alaylı bir ses tonuyla söylemişti..

"Tabiki de! Hem bir filmde mikrop kapma olayını görmüştüm çok korkunçtu. Benim yüzünden sende böyle şeyler olmasını istemem.."

Mikey gülümsemiş ve Takemichi'ye kısa bir süreliğine sarılmıştı. Takemichi ilk başta şaşırsada oda karşılık vermişti. Kısa bir süre sonra ayrılmışlardı zaten. O sırada Takemichi koltukta uzanmıştı. Yorgundu ve şuan eve gidecek hali yoktu. Mikey ilk yardım çantasını yerine koymuş ve üzerini değişmişti. Üzerinin kanlı kalmasını istemezdi değil mi? Takemichi'de zaten karnına pansuman yapıldığı zaman ceketinin çıkarmıştı. İkisi de şuan rahattı. Mikey Takemichi'yi kontrol etti.

Nefesi düzenliydi. Sakince uyuyordu. Sarı saçları, sargılı yüzü, beyaz t-shirt'le beraber bir meleği andırıyordu. Takemichi Mikey için çok kıymetliydi.

O Mikey'nin karanlığının ışığıydı nede olsa..

Mikey kendi kendine düşünüp karar verdikten sonra şeytan tarafına yenik düşmüş ve kendini Takemichi'nin yanında uzanarak bulmuştu. Koltuk fazla geniş değildi bu yüzden Takemichi'nin nefesi Mikey'nin yüzüne değiyordu..

Çok geçmeden Mikey'de gözlerini kapatmış Takemichi'ye sarılarak uyumuştu.

Bölüm sonu/

Yeni çıkan chapteri gördünüz mü?!!!
Bu arada kurslar anamı ağlatıyo
.·'¯'(>▂<)'¯'·.
Yarın yeni bölüm atacağım<3

Oylamayı unutmayın<33

&quot;Benimsin&quot; TAKEMIKEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin