Jest to już koniec tej książki. Na samym początku chce wam strasznie podziękować. Naprawdę nie wiecie jak bardzo jestem wdzięczna za każdy komentarz, wyświetlenie czy gwiazdkę. Zaczynając to pisać nie wiedziałam, że będzie miało to aż tyle wyświetleń. Myślałam, że będzie ich około 20, a jest ich ponad 2 tyś i liczba ciągle rośnie. Jest mi bardzo miło gdy czytam, że książka wam się podobna gdzie dla mnie nie jest napisana tak jak chciałam. Planuje napisać jeszcze kilka książek i jedną już nawet zaczęłam lecz nie jestem pewna kiedy opublikuję prolog. Będzie ona również o Eddim i chce by była lepsza niż ta. Będzie na pewno owiele dłuższa jeśli chodzi o ilość słów czy liczbę rozdziałów. Jak narazie chce napisać kilka książek o Eddim. Możliwe, że kiedyś napisze jakąś książkę o kimś innym z obsady st lub o jakiejś innej postaci z st lecz narazie czuję się komfortowo pisząc o nim.
Jeszcze raz chce podziękować za wszystko i zachęcić do zostania ze mną na dłużej. Na moim profilu jest też one shot i Eddim Munsonie który choć mi się nie podoba to nie planuje go usunąć. Jest też książka o Sadie Sink lecz nie podoba mi się ona tym bardziej i nie planuje jej narazie kończyć.
Kocham was i do zobaczenia w następnej książce <3
CZYTASZ
Hellfire Club | Eddie Munson✔
FanficNie polecam nie czytajcie.. Start: 11.07.2022 Koniec: 02.09.2022