Het was zaterdag ochtend net zoals als altijd sprak ik af met mijn beste vriend timo.
Ik kende timo al sinds groep 1.
Hij steunde mij altijd in de lastige tijden en ik kon echt niet zonder hem.
Maar de laatste tijd voelde het anders, elke keer als ik bij hem in de buurt kwam kreeg in kriebels in mijn buik en vroeg ik me af of hij misschien wel meer als vrienden voor mij voelde.
Maar ik zetten me eigenlijk altijd wel over die gedachten heen en ging door.
Maar het ging gewoon echt niet meer ik was zo verliefd en elke keer als ik met hem was had ik de neiging om aan hem te zitten en hem te zoenen maar dat kon helaas niet zomaar.Ondertussen was het al 10:00 en stond timo voor de deur, toen ik hem zag kreeg ik meteen weer dat verliefde gevoel.
ik vroeg hem of hij mee naar boven wou dus we liepen samen naar boven toe.
We gingen zitten op mijn bed en zetten de tv aan.
Ik legde mijn hand voorzichtig op zijn been neer en voor dat ik het wist legde hij zijn hand om te mijne.
Ik probeerde steeds een beetje dichter bij hem te gaan zitten zonder dat hij het merkte.
Ik keek naar zijn stralende blauwe ogen en zijn mooie blonde krullen.
Hij keek opeens ook naar mij.
Voor dat ik het wist keken we elkaar diep in de ogen aan en onze hoofden kwamen steeds dichter bij elkaar.
Hij drukte zijn lippen tegen de mijne en we zoende.Wat hierna gebeurd lees je in deel 2
JE LEEST
Mijn Beste Vriend
RomanceIn dit verhaal beleef je hoe een beste vriend soms opeens meer kan worden dat alleen vrienden