3 dagen later..
fien's pov:
piepppppppp dat was mijn wekker die af ging. met veel moeite drukte ik hem uit en pakte ik mijn telefoon. normaal gezien had ik gelijk een berichtje naar timo gestuurd maar sinds 3 dagen hebben timo en ik ruzie. ik mis hem heel erg en had nooit gewild dat dit gebeurd was maar het was achteraf eigenlijk wel mijn schuld. ik was namelijk de persoon die seks wou hebben met hem. ondanks dat ik hoop dat het toch nog goed komt ben ik bang dat hij dat niet wilt. vandaag was het wel weer maandag dus zag ik hem weer op school. ik hoop dat hij normaal gaat doen tegen mij maar acht de kans klein.
ik kleed mij aan, pak en spullen en stap op de fiets. ik kom aan op school en zet mijn fiets neer in het rek waar mijn vriendin al op me staat te wachten. mijn vriendin heet floor en ik ken haar nu 2 jaar. ik heb haar nog niks vertelt over wat er dit weekend gebeurd is en dat wil ik eigenlijk ook nog niet. samen met haar loop ik naar binnen toe en stop ik mijn boeken in mijn kluisje. samen lopen we richting de aula en gaan we samen zitten. we hadden nog 10 minuten voordat de les begon. we hebben een beetje gepraat over ons weekend. om 8:30 gaat de bel en is het tijd om naar het lokaal te gaan. we hebben het eerste uur wiskunde daar ben ik super goed in dus mag ik altijd samen met timo vooruit werken op de gang. maar ik heb daar eigenlijk nu helemaal geen zin in. samen met floor loop ik het lokaal in en ga ik zitten. de docent vraagt meteen waarom ik niet samen met timo op de gang ga zitten. ik antwoord: ik heb niet zoveel zin om vooruit te werken. de docent zegt dat ik nu naar de gang moet en tegen mijn wil in loop ik richting timo. ik ga naast hem zitten en probeer zo min mogelijk contact met hem te leggen. tot hij opeens zegt...
kom zeker terug voor deel 4
JE LEEST
Mijn Beste Vriend
RomanceIn dit verhaal beleef je hoe een beste vriend soms opeens meer kan worden dat alleen vrienden