het is 7:00 mijn wekker gaat af en ik sta met moeite op en kleed me aan. ik pak mijn schooltas en loop richting de keuken, ik smeer een broodje kaas en prop die snel naar binnen toe. ik trek mijn schoenen en jas aan en spring op de fiets richting school. zo snel mogelijk als ik kan fiets ik naar school toe en gooi ik mijn fiets in het fietsenrek. ik loop de school in richting lokaal 102 want we hadden biologie ik ging zitten en pakte mijn spullen. ik keek om me heen en zag daar timo en floor naast elkaar zitten hand in hand het maakte erg misselijk net als de sperma van timo. ik besloot om me er niet mee te bemoeien en het maar te negeren. 4 uur later ben ik eindelijk uit en loop ik richting mijn fiets.
onderweg naar de speeltuin fantaseerde ik een beetje over wat me te wachten staat. met gezonden spanning fiets ik de straat van de speeltuin in. ik zet mijn fiets tegen een paaltje en loop het laatste stukje over het gras want dat fietst niet zo goed. al snel zie ik tommie op het bankje zitten, maar hij is niet alleen. naast hem zit de vriendin waar hij het over had, ik liep op ze af en stelde mezelf voor aan zijn vriendin. zij stelde zich ook voor: ik ben linda in ben 14 jaar oud en zit bij tommie in de klas. al snel raakte we ik gesprek met zijn 3tje en vloog te tijd voorbij. ondertussen was het al een beetje donker aan het worden en leek het ons een goed idee om naar huis te gaan. linda gaf mij nog snel der nummer en toen fietste we samen naar huis. tommie moest naar 5 minuutjes al de andere kant op maar linda woonde 3 straten naar mij dus we fietsten samen.
tijdens ons gesprek kwam de vraag naar boven of zij met tommie iets had. linda gaf antwoord en zei: ik vind hem super leuk maar we hebben niks helaas. daarna vroeg ze ook opeens of ik hem leuk vond. eigenlijk had ik daar nog niet over na gedacht maar dat hoefde ik niet lang want al snel antwoorden ik ja, het ging gwn automatisch ik kon er niks aan doen. nadat nieuws kwam ze opeens met de vraag: heb je ooit een verlangen gehad naar een trio, ik vond het een rare vraag maar toen ik er wat langer over na dacht leek het mij eigenlijk wel leuk. ik zei tegen linda dus ook dat me dat wel lekker leek. we spraken af bij haar thuis aankomende donderdag met zijn 3en want ze was alleen thuis maar wat we daar allemaal gaan doen dat horen jullie later....
tot part 6!!!
JE LEEST
Mijn Beste Vriend
RomanceIn dit verhaal beleef je hoe een beste vriend soms opeens meer kan worden dat alleen vrienden