hij drukte zijn lippen op de mijne en we zoende. het voelde zo goed, zijn lippen waren zo zacht en dik. voorzichtig ging hij met zijn tong langs mijn lippen om toestemming te vragen om met zijn tong naar binnen te gaan. natuurlijk gaf ik hem dat. onze tongen gleden voorzichtig langs elkaar en het was een erg fijn gevoel.
hij vreef met zijn hand voorzichtig over mijn kont. na ongeveer 3 minuten gezoend te hebben maakte hij mijn gulp open en begon hij mij langzaam uit te kleden, eerste mijn broek en toen mijn shirt. ik had toen alleen nog maar een bh een slipje aan.
ik deed ook zijn shirt en broek uit. hij had een super mooi gespierd lichaam. hij vertelde bij dat ik op hem moest gaan zitten dus deed ik dat ofc. ik begon zijn lichaam te strelen en hij de mijne. hij maakte mijn bh los en liet hem langzaam van mijn schouder glijden en rook er aan. ook trok hij langzaam mijn slipje uit en likte hij de binnenkant van mijn slipje schoon.
daar zat ik dan naakt om hem. ik ging op het bed liggen en hij naast mij. hij stak 2 van zijn vingers naar binnen bij me en bewoog snel heen en weer. ik genoot mega erg en kreunde zacht terwijl hij steeds harder door ging. ik kwam klaar en hij likte alles schoon.
ondertussen had hij ook een stijven gekregen en vroeg hij mij om het te pijpen. ik trok zijn boxer short uit en gooide hem zo snel mogelijk weg. zijn lul was zo lekker lang en dik. voorzichtig stopte in zijn lul in mijn mond en begon er aan te zuichen. hij kreunde zachtjes en genoot volgensmij wel. na zo'n 3 minuten kwam hij klaar in mijn mond. ik vond het echt mega vies en kotste over hem heen. timo werd natuurlijk super boos en sloeg mij in mijn gezicht er vertrok zo snel mogelijk naar huis.
daar lag ik dan alleen naakt in bed ik was nogsteeds misselijk en huilde omdat het zo moest aflopen. ik had veel liever gewild dat hij me nog fk hard van achteren had gepakt en me vast had gemaakt met handboeien.
wat hierna gebeurd lees je in deel 3 >>>>xxx
JE LEEST
Mijn Beste Vriend
RomanceIn dit verhaal beleef je hoe een beste vriend soms opeens meer kan worden dat alleen vrienden