ongelukje

5 1 1
                                    

Vandaag was het dan eindelijk donderdag, afgelopen week heb ik de uren afgeteld tot vandaag. Veel te vroeg ben ik al wakker en spring ik uit mijn bed. Ik open mijn kast en pak mijn mooiste lingerie setje uit de kast en loop richting de badkamer. Ondanks we nog niet gezegt hebben wat we gaan doen kan ik het toch al wel een beetje voorrspellen. Ik draai de douche aan en kleed mezelf uit. Ik was mezelf goed want het is natuurlijk niet zo lekker als ik stink. Na een lange warme douche droog ik mezelf af en kleed ik me aan, eerste mijn mooie slipje en bh en daarover een mooi jurkje met knoopjes op de rug. Ik pak snel mijn laptop en schrift want eerst heb ik nog een blokuur wiskunde. Snel trek ik me schoenen en jas aan en fiets ik naar school. Tijdens de les kan ik mijn aandacht er maar slecht bij houden want ik ben zo enthousiast voor wat er gaat gebeuren vanmiddag.

Eindelijk is de les voorbij en fiets ik nog even snel naar de kruidvat waar ik een pakje condooms koop. Gespannen ga ik richting linda haar huis en bel ik aan. Ze doet open en ik geef haar een knuffel, als ik verder door loop zie ik ook tommie al zitten op de bank. Linda stelt al meteen voor om naar de slaapkamer te gaan waar wij natuurlijk geen nee op zeggen.
We lopen met zijn 3en de trap op en ploffen op linda haar grote lekker zachten bed. Voor dat ik iets kan zeggen gebeurd het gwn, tommie en linda komen naast me liggen en zoenen wij op beide wangen. Ik weet niet wat me overkomt en probeer het te vragen, maar dat lukt niet. Linda en tommie gaan verder. Terwijl linda voorzichtig mijn jurkje open knoopt zoent tommie mij op mijn mond. Na een tijdje lig ik daar dan helemaal naakt en begint linda nu ook tommie uit te kleden. Tommie zijn lekker stijve pik komt tevoorschijn uit zijn broek en schuift hij er een condoom over heen, ik wordt nog geiler van. Tommie komt op me liggen en stoot zijn lekker lul hard naar binnen. Hij blijft in vloeiende bewegingen door gaan en ik geniet optimaal, na zo'n 5 minuten hou ik het echt niet meer. Ik en tommie komen beide klaar en linda likt alles schoon. Precies hetzelfde gebeurd nu ook bij linda.
Een uurtje later liggen we alle 3 uitgeput op bed en praten we deze geweldige ervaring nog even na.

3 weken later

Het is nu 3 weken nadat ik een trio met tommie en linda heb gehad. Ik denk er nog elke dag aan terug met veel plezier. Maar sinds een 2 dagen heb ik dus super veel buikpijn en ben ik super misselijk. Op advies van linda heb ik toch maar een zwangerschapstest gehaald en ga ik doe nu doen. Ik loop gespannen richting het toilet en doe de test. Ik loop met de test in mijn hand naar mijn bed en ga zitten. De de secondes voelden echt als uren en ik hielt het niet meer uit. Na 3 minuten verscheen het woordje zwanger op de test. Ik barste meteen in tranen uit want kon dit echt niet geloven, ik belde meteen linda op...

Wat hierna gebeurd is lees je in part 7

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 08, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Mijn Beste VriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu