Дай мені слово

96 7 0
                                    

Зрозумівши все, що трапилось хлопці декілька днів не розмовляли, а то і взагалі боялись підійти одне до одного.

В їхньому житті вони розуміли, що все сталось якось швидко і несподівано. Хоча ніхто проти не був.

Чонгук, як альфа, взяв все в свої руки і вирішив поговорити зі своїм істинним.

Вечір, субота.

Чон підходить до омеги і тихо питає

- Техьон.. якщо ж ми істинні, то.. - крізь паузи альфа старається щось сказати але все виходило марно.

-Якщо ти хочеш сказати чи можна щось зі мною і цим всім зробити так це тільки те, що я дозволю вкрасти свій перший поцілунок - посміхаючись Те повернувся до альфи і сівши тому на коліна ще яскравіше показував свою посмішку

Ну а, що Чонгук? А він нічо тому що, після слів ніжно посміхаючись ніжно та ласкаво поцілував Техьона. Цей поцілунок для цих двох запам'ятається на довго. Ніжно цілуючи губи Те які так і хотіли цього поцілунку йшли на зустріч іншим.

Молодший і сам довго цього чекав, адже коли дізнався до останнього не міг вірити. Його сусід на якого він, що не кожної ночі дрочив виявився його істинним. Хоча в нашого старшого і то проблем було по більше.

Він також не хотів вірити, що його сексуальний сусід який так гарно дивився в оверсайз футболці та без штанів міг бути його істинним. На той момент ( а я нагадаю вони не розмовляли тиждень точно а місяць взагалі відмовлялись бути разом ) Чонгук зустрічався з багатьма та ніколи не мав щось ближче ніж поцілунки в щоку. Техьон хоч старався не звертати на це увагу та всередині було настільки боляче, що своїм криком можна було перевершити оперну співачку.

Та врешті решт першим хто відсторонився від поцілунку був Чонгук. В них обох була буря з емоцій. І тут Техьон почав по трохи говорити:

-Чонгук-а... ти дійсно ради що я твій єдиний? - зі сорому спитав молодший.

- Дурничку ж ти Техьон-і. Звісно я радий - від цих слів на щоках омеги з'явився румянець. Нахилившись над вухом хлопця альфа ласкаво прошептав - Я вже чесно кажучи замахався дрочити на твої фотки.

Такого омега не очікував. Його лице стало як перець чилі. Техьон просто палав від сорому, хоча і сам робив те ж саме.

Альфі подобався хлопчина з ніг до голови. Він хотів на кожному кроці казати, кричати, шепотіти про свою любов до нього. Та тепер він спокійно може робити це, знаючи, що його теж люблять.

Пообіцяй меніWhere stories live. Discover now