Чому пліток про мене так багато..?

76 4 0
                                    

Не минуло й пів року, а вже весь університет знає про стосунки наших голубків. І знаєте хто про це все розповів? Самі навіть не повірите, але це був наш Джин!

Це просто скажи йому щось важливе так вже весь всесвіт буде знати від і до. Але ніхто цьому проти не був. Багато вітали майбутніх молодят і бажали приємних слів.

Та на жаль є і ті хто терпіти це не могли. Подумаєте, що це хтось з незнайомців? О, ні. Це вже явно не вони. А цими ось ненависниками були Чімін та Хосок.

В перші дні знайомства з Техьоном вони були найкращими друзями. Багато чого разом робили, розмовляли про багато що. І це їм подобалось. Та як кажуть, це все було до пори часу. І таки це сталось. Хосок як альфа хотів привласнити собі милого так сором'язливого омегу Техьона. А ось Чімін хотів мати такого ж альфу як Чонгук. 

Багато в них було роздумів на рахунок їхнього плану про зірвання шлюбу цих двох. Та зупинились вони на дуже гидких плівках про Техьона. Ці двоє знають, що роблять і їм по цимбалам, що буде з цим омегою. Головне щоб Чімін забрав Чона, а Хосок в свою чергу напевно десь за рогом уже ґвалутвав Те. І все це почалось після місяцю як всі вже знали про одруження.

Чімін як головний ініціатор всього цього почав пускати слова про те, що Техьон на справді одружений та працює десь в борделі де за такого як він готові сплатити великі гроші. Про Чонгука теж потурбувались.  Про нього почали розповідати, що альфа має свій гарем з омег і по правді має декілька своїх дітей.

Ці нісенітниці швидко стали відомими на весь університет. Не тільки учні знали, а ще й ректор з вчителями. Вони нічого не робили бо вважали, що все самою мине. Можливо вони добре вчинили, але.. Як же наші Техьон та Чонгук..?

Після пар вони одразу ж побігли і своє секретне місце. Техьон в сльозах, адже ре міг вірити, що про нього таке кажуть. Чонгук вже болт забив на ті всі слова. Для нього в пріоритеті - це його коханий.

Альфа лагіно гладив спинку хлопця і шепотів підбадьорюючі слова. Та все було марно. Техьонові було погано морально. Він намагався якось заспокоїти себе та все було до сраки. Дійсно, пережити таку підставу від близьких друзів це наче ніж в спину від тієї людини від якої не очікував.

Їм було важко. Обом було важко.

Чонгук уже начхав на останні їхні пари і вони тільки тихо сиділи в теплому одязі під кремезним дубом який давай хоч якісь сили Чону для заспокоєння хлопчини.

Техьон по трохи приходив у звичний стан. Заплакані очі так ще й а додачу червоні від вітру. Тихо, ніжно але все ще з тяжким диханням почав якусь розмову.

- Чонгук-і... чому про мене так багато пліток?  - страх. Ось що бачилось в очах омеги. - Я дійсно не розумію чому..? Чим я заслужив таке ставлення до себе?

- Техьон-і,  ведмедику мій, ті твої Хосоки з Чімінами нехай удуть куди по далі. Головне для мене це те, що з тобою все добре. - Мила кроляча посмішка гріла омезі душу. Він дійсно дякував Богові за такого чоловіка.

- Чон Чонгук, нехай це всього лиж плітки, але я готовий пройти з вами цей важкий та тернистий шлях. - спокійно відповів омега.

- Кім Техьон,  я готовий також пройти з вами всі перешкоди, що тільки можуть трапитись у нас на шляху.

Поцілунок. Такий жаданий, ніжний, лагідний... заспокійливий. Ці дії зі сторони старшого важко описати словами. Їх потрібно відчувати. 

Молодший обвив шию чоловіка з любов'ю відповідав з тими ж намірами, що і альфа.

Їм двом приємно. Дуже приємно.

За ради таких поцілунків ті напевно готові відати все, що тільки буде потрібно лиш відчувати це знову.

Заспокаївшись, хлопці взяли речі з аудиторій і пішли до парку, що був поряд з гуртожитком.

У Чона завжди при собі були якісь грошенята і він залюбки пригостив те гарячим шоколадом та круасаном. Вони двоє гуляли так аж до потемніння.

Повернулись вони пізно,  проте не сумували адже по переду вихідні. Так ще й в бідного омеги на них випали течка. А молодший вже такі грандіозні плани мав на них. Можливо не цього разу, але все ж таки вони збудяться.

Чону було настільки приємно бачити посмішку Техьона, що на душі ставало комфортніше, тепліше.

За такий проміжок часу вони стали не просто людьми, вони стали тими про кого мріяли все своє життя.







пе се: вуп меджик,  нова глава. я не знаю як ви а ось я стараюсь вам писати чудові глави. тому.. якщо не важко то просто почитайте. мені приємно а вам не знаю. як скажете. ваш вибір. люблю вас ♡

Пообіцяй меніWhere stories live. Discover now