Пляж, весілля та маленьке чудо

75 6 3
                                    

[ написано під пісню The Neighborhood - The Beach ]

Ніхто і ніколи не хоче згадувати інцидент з побиттям та викраденням Техьона. Всі тільки і радіють чудовому життю.

Цими щасливими людьми є Чон Чонгук та Кім Техьон. Вони дійсно раді, що можуть ось так прокидатися в теплих обіймах та дарувати ніжні поцілунки з просоння.

Та після бурної нічки все пішло шкереберть...

Омега прокинувся не від поцілунків, а від відчуття нудоти. Підірвавшись з ліжка той побіг до вбиральні і там почалось дійство. Чонгук міцно спав і скориставшись цим Те вирішив зробити тест на вагітність.

" Сподіваюсь мені просто стало погано... " : вже подумки говорив до себе боячись результату.

Ви б бачили на скільки він переживав коли побачив дві смужки. Сльози так і навертались. Хлопець прикрив рукой свій рот, щоб не розбудити альфу.

Він боявся.. Він переживав. Йому було страшно дізнатись відповідь Чона.

Старший прокинувся та не відчувши свого хлопчика почав його шукати по всій квартирі яку вони нещодавно придбали. Чуючи всхлипи він підбіг до ванної кімнати сів поруч з молодшим.

- Техьон-і, що трапилось? Чому ти плачеш? - нічого не розуміючи чоловік почав погладжувати хлопчину лиш би тільки заспокоїти.

З великим страхом він простягнув руку із тестом.

Альфа був у захваті! Він підняв омегу на руки, накривши одіяльцем повів того до балкону про те залишив в середині. Відчинивши вікно він кричав :

- МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ТЕХЬОНЕ, ДЯКУЮ ТОБІ ЗА ЦЮ ЧУДОВУ НОВИНУ! Я СТАНУ ДЛЯ ЦІЄЇ МАЛЕЧІ НАЙКРАЩИМ ТАТОМ!

А Техьон вже і не стримував сліз радості. Він не очікував такої реакції від альфи.

Той в свою чергу підбіг і підхопивши на свої руки почав кружляти.

-Техьон.. Дякую.. Дякую за цю дитину. Я буду найкращим батьком для нього чи неї.

Притулившись чолом до чужого ті яскраво посміхались.

Минув місяць. у Техьона вже почав рости животик. Підготовка до весілля йшла повним ходом. У це літо, скоро, у червні вони вирішили зіграти скромне весілля на березі моря. Так і трапилось. Вони полетіли в Італію. Там, на заході сонця вони сказали ці довгоочікувані: Так

Теплий вечір. Офіційна заміжня пара гуляє по пляжу, по теплому піску інколи даруючи одне одному ніжні поцілуночки. Вони раділи тому, що їхнє життя стало кращим всього лиж за рік. І кожного разу коли вони дискутували на смішні теми Чонгук завжди казав: Мені так повезти не може. Після чого вони заливались сміхом.

Ці двоє є не просто заміжними, вони є щасливими.

Минали місяці. Тахьон був уже в палаті де перебував під наглядом свого чоловіка. Він дійсно переживав за свого омегу та сина якого він виношував під серденьком.

Час підтискав. Малюк бушував. А на годиннику увага перша ночі. Батьки не сплять. Все ще чекають. Все ж таки омегу повезли в породілля де він провів болісні години свого життя. Про те на світ з'явилось маленьке чудо на ім'я Чан. Народився він альфою, що не могло не радувати батьків.

Вони були найщасливішими батьками у цьому світі.

Чон вже разом із коханим заспокоювали малюка який так вередував. Про те він на диво швидко заснув коли старший альфа почав співати. Закінчивши колискову чоловік сів поряд з омегою.

- Техьон-і, дякую тобі, що подарував для мене такого гарного малюка. Я буду вас оберігати ціною свого життя, аби тільки все у вас було як найкраще. - Ніжно обійняв свого закоханого він ласкаво розціловував його лице.

- Чонгук-а, тобі теж велика подяка за ту чудову ніч після якої у нас з'явився такий красивий малюк.

Нічого вже не в силах говорити омега ліг спати.

Минув тиждень, минув другий. Техьона виписали з лікарні і він вже зі своїм малюком чимчикував до машини в якій їх чекав Чон. Вони разом, дружньою сімейкою попрямували додому.





пе се: друзі, я вам вдячний, що ви читаєте таке. мені приємно... дякую. люблю вас всім сердцем.

🎉 You've finished reading Пообіцяй мені 🎉
Пообіцяй меніWhere stories live. Discover now