wallows - are you bored yet?
*
"Ben voleybol kulübüne üye olmak istiyorum."
Elimdeki topu henüz karşımdaki çocuğa atmamışken, gözlerimi gözlerinden çekmemişken, diğer kulüpler hakkında hiçbir şey bilmezken ve en önemlisi ben toptan korkan salağın tekiyken. Bu yaptığım en cesurca şey olabilirdi.
"Ne?" Jongin hayretle sorduğunda başımı ona çevirmedim bile, gözlerim karşımdaki kızıl -saçları belki hafiften turuncuya çalıyor olabilirdi- çocuğun gözlerindeydi. Az önce herkese deli gibi bağıran o değildi sanki, şimdi gözlerimin içine bu denli sıcak bakışları onu bambaşka biri gibi gösteriyordu. Kesinlikle güzeldi. Gülümsedi.
"Doğruyu söylemek gerekirse böyle bir ortama denk gelip burada kalmak isteyen ilk kez seni görüyorum, yaptığın delilik." Yüzündeki gülümseme silinmedi, bu sefer Jongin karşıma geçti ve onu görmemi engelledi. "Bak, çok sevinirim evet ama daha ilk gününü yeni bitirdin. Üstelik böyle rezil bir ortama giriş yaptın, bundan emin misin?"
Hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım. Burada beni çeken bir şey vardı, Baekhyun'un gözlerinde bambaşka şeyler olduğunu hissediyordum ve buraya çekiliyordum. Asıl buradan çıkıp gidersem hayal kırıklığına uğrardım.
"İstiyorum." dedim Jongin'in gözlerine ciddi bir şekilde bakmaya çalışarak. Umarım ne kadar kararlı olduğumu anlamıştır.
"Kayıt formu doldurman gerekiyor o zaman, yarın da sınıf öğretmenine veririz." Jongin kendimden emin olduğumu görünce derince bir nefes verdi. Sonra Baekhyun'a döndü. "Koç nerede?"
"Bugün gelmeyeceğini söyledi."
"O zaman Yixing nerede? Kayıt için en azından Yixing yardımcı olmalı."
"Yixing?" Duyduğum isim kesinlikle bir Koreliye ait olamazdı, takımda yabancı birilerinin olup olmadığını merak etmiştim.
"Evet Yixing, Çinli ve takım kaptanı. Sahi, nerede?" Kyungsoo yanımıza gelip araya girdi.
"İşi varmış." Baekhyun umursamazca omuzlarını silkti. "Kaydını yapacak kişi ayağına kadar geldi." dedi, gülümsemesi daha da büyüdü ve bana doğru birkaç adım daha attı. Jongin kenara çekilip Kyungsoo'nun yanına geçmişti.
"Ben yaparım," dedi ellerini bana uzatırken. Gözleri hala gözlerimdeydi, hiç çekmemişti. "Kaydını."
Sonra hala elimde duran topu sertçe elimden çekip aldı ve filenin diğer tarafına attı. "Benimle gelin."
"Şov yapıyor bir de ite bak. Filenin karşısında olsaydım nasıl da geri çevirirdim topunu." Kyungsoo arkasından laf sayarken Baekhyun'un yaptığı tek şey gülmek oldu, bu sırada Jongin kolumdan tutmuş ve peşinden sürüklemeye başladı. Baekhyun'u takip ediyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stardust // chanbaek
Fanficelimdeki topu henüz karşımdaki çocuğa atmamışken, gözlerimi gözlerinden çekmemişken, diğer kulüpler hakkında hiçbir şey bilmezken ve en önemlisi ben toptan korkan salağın tekiyken. bu yaptığım en cesurca şey olabilirdi. "ben voleybol kulübüne üye o...