Masmavi bir gölün yanındaydı.Gölün çevresinde kasvetli ağaçlar ve irili ufaklı taşlar vardı.Yerden bir taş aldı . Boyutuna ve şekline bakmadan, o taşı bütün gücüyle fırlattı.Taş iki kez sekti berrak suyun üzerinde.Birden garip bir ses işitti.Sesin şiddeti giderek artıyordu.Ses gittikçe netleşmeye ve kulağını tırmalamaya başlamıştı.Bu ses yengesine aitti.
-Ayşe,kalk şu yataktan ! İşim gücüm var. Senle mi uğraşacam?
Her sabah olduğu gibi bu sabahta bağırarak uyandırdı Ayşe'yi.Huzur bulduğu ve özgür hissettiği tek yer rüyalarıydı.Rüyalarına da son veren yengesiydi hep.
Babasını hiç görmemişti.Ayşe doğmadan önce çekip gitmiş.Anlayacağınız , kızımız hayata bir sıfır yenik başlamış.Babası Ayşe'yi ve annesini terk ettiğinde sığınabilecekleri tek yer dedesinin eviymiş.Ne yazık ki dedesi kızını ve gayrimeşru çocuğunu kabul etmemiş.Ayşe'nin annesi Gülsüm Hanım vazgeçmemiş. Kızı için çalışmış,çabalamış,elinden geleni yapmış.
Ayşe 19 yaşındayken annesini yitirmişti.Annesi mide kanserine yakalanmış ve kansere karşı sürdürdüğü mücadeleyi kaybetmişti. Dört ay olmuştu vefat edeli . Dedesi ve anneannesi cenazesine dahi gelmemişlerdi.Annesi ne bahtsız kadındı.Yaşadığı sıkıntılar kırk bir yaşında onu ölüme mahkum etmişti.
Gülsüm Hanım'ın tek ve biricik erkek kardeşi yiğeninin yurda gitmesini istemedi. Daha doğrusu yüreği el vermedi. Dört aydır dayısının ve yengesinin yanında kalıyordu. Adıyaman 'ın ücra bir köyünde...
Bu köyde Ayşe'ye dost olan,derdine sıkıntısına ortak olan tek kişi komşuları Aysel teyzenin kızı Melek'ti.Melek eşi bulunamayacak bir dosttu.Ayşe onu da kaybetmek istemiyordu.
Gülsüm Hanım Ayşe'ye bir telefon almıştı.Annesinden ona kalan tek hatıra buydu.
-Ne o , hayallere dalmışsın sevgilini mi düşünüyorsun?
-Ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu ? Ne dediğini sanıyorsun?
-Senden her şey beklenir. Ne de olsa kurnaz birisin. Yatağını topla da , kahvaltımı hazırla.
Ayşe'den
Cevap vermemek için kendimi sıktım.Yengemden nefret ettiğimi ve nefret etmem gerektiğini bir kez daha anladım.Her gün beni aşağılıyor.Artık yorulmaya başladığımı hissediyorum.
-Ben Aysel'e gideceğim.Evi topla, sonra ister gel ister gelme.
- Tamam.
Berkay'dan
Dün gece Ceren'i terkettim.Sırf bu yüzden numaramı yazdığı kağıdı çoğalttırıp her yere asmış.Sabahın dördünden beri elli sekiz kişi aradı.Eğer bir gerizekalı daha beni ararsa, nereye kaçarsa kaçsın bulup ağzını yüzünü dağıtıcam.
Ceren artık canımı sıkmaya başlamıştı. İki aydır birlikteydik.Sanırım en uzun süre birlikte olduğum kız '' o ''. Dün ona attığım SMS'te ayrıldığımızı söyledim .O sinirle numaramı millete dağıtmış.Ama ben bunun intikamını alırım arkadaş.
Yazar'dan
Berkay duş alıp dışarıya çıktı.Lüks bir mekanda araba fuarı açılmış.Babasının ortağı Ekrem Bey'in oğlu Sami ile Taksim Meydanı'nda buluştu.İkisi de arabalara ilgi duyuyordu ve bu fuar onlar için çok önemliydi.Günlerdir bu fuarı bekliyorlardı,sonunda büyük gün gelmişti.
Berkay bir lamborghini aldı.Bu araba onun yeni gözdesiydi. Sami ile arabaya bindiler.
-Ceren'den ayrılmışsın.
-Baymaya başlamıştı.
-Umarım fazla tepki vermemiştir.
-Numaramı çoğalttırıp millete dağıtmış .Elli sekiz kişi aradı lan.
-Sen bunun altında kalmazsın.
-Doğru, benden çekeceği var.
Ayşe'den
Sonunda evdeki işleri bitirdim.Anahtarı alıp kapıyı kilitledim.Aysel teyzelerin evi biraz uzaktaydı. Köy güzeldi aslında. Kuşlar ,ağaçlar huzur veriyordu. Baharın,açan çiçeklerin mis kokusu yayılmıştı etrafa.Evin önüne geldiğimde Melek kapının önüne oturmuş beni bekliyordu. Sapsarı saçları,yemyeşil gözleri vardı meleğin. Ne kadar da güzeldi.Birden bana doğru koştu ve sarıldık.
-Nasılsın?
-Fena değil.Sen?
-İyiyim,hadi gel içeri geçelim.
İçeride Nuran yengem ve Aysel teyze her zamanki gibi dedikodu yapıyorlardı. Biz de Meleğin odasına geçtik.
-Eee yengenle hayat nasıl?
- Berbat,uzaklaşmak istiyorum.
-Bu gece bizde kalsan, lütfeenn.
-Yengeme sormamız lazım.
-Kalk o zaman .
xxxxx
-Aysel duydun mu ? Döne 'nin kızı kaçmış ya.
-Anaamm deme gıızz. Kime kaçmış? dediğinde lafa girerek :
-Yenge bu akşam burada kalsam.
-Amaan ne yaparsan yap.Aysel'im ben kalkıyorum.
-Selametlen Nuran.
Yazar'dan
Nuran gittikten sonra Aysel teyze ve kızlar akşam yemeğini hazırlamaya koyuldular.Uzun bir uğraştan sonra yemekler yendi ve herkes yatak odasına çekildi.Melek ve Ayşe aynı odada kalacaktı.Bir süre sonra canları sıkıldı.
-Telefonun yanında mı ?
-Evet,yanımda.
-Versene bi .
-Napıyosun Melek ?
Melek telefonu alır ve rastgele bir numarayı arar.
-Alo
-Alo!
-Merhaba
-Merhaba kimsiniz?
-Şey...ııı ben ..ben Ayşe . Siz kimsiniz?
-Cerenden mi aldın Lan numarayı ?
-Ceren kim? Öyle birini tanımıyorum.
-Ya bi git.Ceren verdi kesin. Alo!! Aloooo!!
Hay anasını şarjım bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfün Böylesi
RomanceOnlar nasıl mı tanıştı? Tamamen tesadüftü. Rastgele çevirdiğin bir numara erkek çıkarsa.. Ve o senin peşini bırakmazsa.. Berkay Adıyaman'a gelip Ayşe'yi görmek isterse ne olur? Devamı kitapta olur..